• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
3

رویداد سرمایه گذاری در طرح های فناورانه در تبریز برگزار می‌شود

  • کد خبر : 80982
  • 13 مهر 1401 - 10:45
رویداد سرمایه گذاری در طرح های فناورانه در تبریز برگزار می‌شود
یاز اکو - رییس سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری سپاه عاشورا گفت: رویداد سرمایه گذاری بر روی طرح های فناورانه تخت عنوان تا ثریا در تبریز برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از ایرنا، نادر ارسلانی روز چهارشنبه افزود: این رویداد مهم علمی و فناوری با هدف ارایه نیازهای فناورانه اولویت دار فردا در پارک علم و فناوری تبریز برگزار می شود که امیدواریم اهالی صنعت، تولید و بخش های مختلف اقتصادی در آن حضوری فعال داشته باشند.

وی با اشاره به فعالیت های گسترده مجموعه علمی و فناوری سپاه عاشورا در جهت عملیاتی سازی منوبات رهبری، اظهار داشت: مسیر حرکتی فعالیت های این سازمان مساله محوری و سپس محصول محوری است.

ارتباط دو سویه با تمامی دانشگاه ها

ارسلانی ارتباط دو سویه با تمامی دانشگاه ها و مراکز علمی و تحقیقاتی را از جمله اولویت های مهم بسیج علمی، پژوهشی و فناوری آذربایجان شرقی برشمرد و ادامه داد: بر همین اساس تلاش داریم دانشگاه ها را به سمت مساله محوری سوق داده و با همکاری های دوجانبه و چندجانبه مسیر محصول محوری را برای مخترعان و مبتکران جوان و دانش آموختگان دانشگاهی مهیا کنیم.

وی حرکت در مسیر رهنمودهای رهبری پیرامون قوی تر شدن کشور و نیز بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی را جزو رئوس فعالیت های بسیج علمی، پژوهشی و فناوری سپاه عاشورا دانست و اظهار داشت: به دنبال تاکیدات رهبری بر ورود بسیج به حوزه های علمی و فناوری، سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری در سپاه های استان ها از سال ۱۳۸۷ به تدریج شروع به فعالیت کردند و در آذربایجان شرقی نیز از همان سال این مجموعه تشکیل شد که تاکنون دستاوردهای بسیار مهمی در بخش علمی داشته است.

ارسلانی عمده محور فعالیت های بسیج علمی، پژوهشی و فناوری آذربایجان شرقی را ورود به فازهای عملیاتی در حوزه دانش، کاهش هزینه های تولید دانش بنیان، تبدیل طرح های فناورانه به ثروت، تحقق سازی شعار ما می توانیم، حمایت و هدایت جوانان مبتکر و مخترع و در نهایت رفع مشکلات مردم بیان کرد.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=80982

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});