• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
1

مسئولان چاره ای برای حل مشکلات صادرات سیب آذربایجان غربی بیاندیشند

  • کد خبر : 82759
  • 30 مهر 1401 - 10:30
مسئولان چاره ای برای حل مشکلات صادرات سیب آذربایجان غربی بیاندیشند
یاز اکو - نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی گفت: مسئولان مشکل نان ارومیه را حل کنند. مسئولان مشکل سیب استان را حل و چاره ای برای حل مشکلات صادرات سیب بیاندیشند.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از ایسنا، حجت الاسلام سید مهدی قریشی افزود: مسئولان مشکل نان ارومیه را حل کنند ،چرا که در توزیع، پخت، کیفیت و نظارت نان مشکلاتی وجود دارد بنابراین مسئولان مربوطه این مشکلات را حل کنند.

وی با اشاره به اینکه طبق گفته مسئولان جهاد کشاورزی استان پیش بینی شده بیش از یک میلیون تن سیب در استان برداشت شود، تصریح کرد: مسئولان مشکل سیب استان را حل و چاره ای برای حل مشکلات صادرات سیب بیاندیشند.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی با اشاره به اینکه دشمن با برهم زدن وحدت به فکر سوریه سازی در ایران است، اظهار کرد: تا وحدت در بین مسلمانان و ایران باشد حاکمیت و عزت با مسلمانان است.

حجت الاسلام قریشی با تاکید به اینکه دشمن با دروغ پردازی و تفرقه افکنی در تلاش برای ایجاد ناامنی است، یاد آور شد: اغتشاشات اخیر نشان داد دشمن چگونه با دروغگویی جامعه را متشنج کرد و عده ای خواص و برخی هنرمندان و ورزشکاران معروف با تایید این دروغ افکنی ها در زمین دشمن بازی کردند.

امام جمعه ارومیه افزود: دشمن ادعا دارد در ایران آزادی بیان وجود ندارد اما خود هرکسی را که مخالف با نظرات و دیدگاه هایشان سخنی بگوید زندانی و مجازات می کنند.

وی ادامه داد: معیار ارتقای علمی اساتید دانشگاهی باید بجای دادن مقاله ، حل مشکلات اجتماعی، اقتصادی جامعه باشد و اصل امتیاز حل مشکلات کشور باشد.

امام جمعه ارومیه ضمن تبریک هفته تربیت بدنی بر اهمیت موضوع ورزش تاکید کرد و گفت: مسئله تربیت بدنی یک مسئله مهم است و تربیت بدنی باید عمومی شود.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=82759

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});