• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
3

چهار هزار هکتار از عرصه های منابع طبیعی آذربایجان شرقی برای ایجاد نیروگاه اختصاص می‌یابد

  • کد خبر : 83045
  • 02 آبان 1401 - 17:00
چهار هزار هکتار از عرصه های منابع طبیعی آذربایجان شرقی برای ایجاد نیروگاه اختصاص می‌یابد
یاز اکو - مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری آذربایجان شرقی گفت: با توجه به نیاز استان و در نتیجه نشست های تعاملی، چهار هزار هکتار از عرصه های منابع طبیعی برای ساخت نیروگاه در ۱۲ شهرستان شناسایی شده است.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از ایرنا، سیروس داودی روز دوشنبه اظهار کرد: شهرستان های تبریز، میانه، هشترود و چاراویماق از جمله شهرستان هایی است که اراضی منابع طبیعی برای ساخت نیروگاه شناسایی شده است.

وی افزود: برای رفع مشکلات ۳۰ واحد معدنی آذربایجان شرقی که از گذشته مشکل داشتند نیز از منظر منابع طبیعی اقدام شده البته اولویت اداره کل منابع طبیعی آذربایجان شرقی حفظ و صیانت از عرصه های طبیعی استان است و متخلفان به اراضی منابع طبیعی نباید به راحتی بتوانند به این عرصه ها دست اندازی کنند، اما این اقدامات تعاملی و توسعه ای با همین نگرش انجام شده است.

داودی ادامه داد: در بخش تولید و صنعت نیز ۲ هزار هکتار زمین به شرکت شهرک های صنعتی و یکی از صنایع مهم غذایی استان واگذار شد تا سرمایه گذاری در آن انجام شود.

وی خاطرنشان کرد: در کنار این اقدامات ۵۲ هکتار از اراضی ملی و دولتی با اقدامات حقوقی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری آذربایجان شرقی به ارزش پنج هزار میلیارد تومان به نفع دولت اعاده و اسناد متصرفین ابطال شده است.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=83045

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});