• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
4

نائب رییس مجلس بر لزوم تامین اعتبار طرح‌های عمرانی بناب تاکید کرد

  • کد خبر : 83189
  • 04 آبان 1401 - 8:45
نائب رییس مجلس بر لزوم تامین اعتبار طرح‌های عمرانی بناب تاکید کرد
یاز اکو - نائب رئیس اول مجلس شورای اسلامی در بازدید از طرح‌های مهم عمرانی شهرستان بناب در جریان روند اجرایی آنها قرار گرفت و بر لزوم تامین اعتبار این طرح ها تاکید کرد.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از ایرنا، علی نیکزاد در بازدید از ورزشگاه ۱۰ هزار نفری در حال ساخت بناب از تامین اعتبار ۱۳۰ میلیارد تومانی این ورزشگاه خبر داد که از محل ماده ۵۶ و اعتبارات متمرکز سازمان مجری وزارت راه و شهرسازی تامین خواهد شد.

وی ابراز امیدواری کرد با تخصیص این اعتبار، تا خرداد ماه سال آینده شاهد تکمیل این طرح باشیم.

نیکزاد در بازدید از شهرک صنعتی بناب هم گفت: این شهرک تکمیل ظرفیت شده و مساحت ۷۰ تا ۲۰۰ هکتاری نیز به آن الحاق شده و تلاش بر این است با تکمیل زیرساخت های لازم نظیر جدول گذاری، آسفالت‌ریزی، تامین آب، برق، گاز و تصفیه خانه شهرک به زودی پذیرای حضور صنعتگران و فعالان بخش خصوصی شود.

وی تاکید کرد: هزینه های تکمیل این طرح از محل منابع شرکت شهرک های صنعتی تامین می شود و ۲۰ میلیارد تومان نیز از منابع استانی مساعدت خواهد شد.

نائب رئیس مجلس شورای اسلامی در خصوص کنارگذر شرقی شهر بناب نیز با اشاره به اینکه این کمربندی متشکل از ۲ قطعه ۱۰ کیلومتری است، افزود: بخشی از اعتبار لازم قطعه اول کسب شده و بخشی دیگر هم توسط شرکت ساخت وزارت راه و شهرسازی تامین اعتبار خواهد شد و انتظار می‌رود مساحت هشت کیلومتری از قطعه اول کمربندی شرقی تا خرداد ماه سال ۱۴۰۲ به اتمام برسد.

وی ادامه داد: برای ساخت قطعه دوم این طرح نیز طی تجدید نظر صورت گرفته در خصوص مکان آن، مقرر شد از منابع زمین های ملی به این منظور استفاده شود.

نیکزاد همچنین از طرح های بیمارستان، نیروگاه سیکل حرارتی سهند و درمانگاه تخصصی تامین اجتماعی و مسکن مهر بناب نیز بازدید و بر پیگیری لازم برای تخصیص اعتبارات ملی به این طرح ها تاکید کرد.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=83189

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});