• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
4

اسناد بودجه ۵۳ میلیون دلاری شکل گیری جنگ ترکیبی آمریکا در ایران افشا شده است

  • کد خبر : 84195
  • 13 آبان 1401 - 16:00
اسناد بودجه ۵۳ میلیون دلاری شکل گیری جنگ ترکیبی آمریکا در ایران افشا شده است
یاز اکو - امام جمعه تبریز گفت: اسناد و مواردی برای اختصاص بودجه ۵۳ میلیون دلاری برای راه‌ اندازی رسانه تصویری و شکل‌گیری یک جنگ ترکیبی در ایران توسط آمریکا افشا شده است.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از ایسنا، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی آل‌هاشم در خطبه‌های نماز جمعه این هفته تبریز، با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در دیدار با دانش‌ آموزان، مبنی بر این‌که اتفاقات اخیر جنگ ترکیبی بود نه صرفاً اغتشاشات خیابانی، گفت: آمریکا برای نگه داشتن شیرازه فشارهای همه جانبه خود به اقدامات براندازانه و استمرار فشارهای تحریمی عمل می‌کند. همه این کارها به این خاطر است تا انقلاب اسلامی را برای دست کشیدن از استراتژی منطقه‌ای خود وادار کند.

به گزارش ایسنا، وی افزود: نگه داشتن چاقوی دو لبه براندازی که در دستور کار قرار دارد از جمله فشار و تحریم برای امتیازگیری در موضوع برجام از اهداف اصلی استکبار جهانی است.

وی با اشاره به حوادث اخیر کشور، ادامه داد: سیستم سیاسی پویا، امکان و ظرفیت گفت‌وگو دارد و لازمه آن نیز آرامش است. اغتشاشات امکان اصلاح و روزآمدسازی را می‌گیرد و ناآرامی و اغتشاش قتلگاه حرکت به جلو است. البته اتفاقات مبارکی در برخی دانشگاه‌های استان شکل گرفته و دانشجویان به ضرورت گفت‌وگو رسیده‌اند که متاسفانه اگر ما سر وقت به تذکرات رهبری توجه می‌کردیم امروز این مشکلات را نداشتیم.

آل‌هاشم با بیان این‌که همه با خیانت‌های آمریکا و حمایت آن از گروه‌های تجزیه طلب آشنا هستند، تصریح کرد: در کودتای نوژه همدان از تروریست‌ها حمایت کردند و ۱۷ هزار شهید ترور داریم. از صدام وحشی حمایت کردند و هواپیمایمان را ساقط و ملت را تحریم کردند و شدیدترین تحریم‌ها را انجام دادند. از آشوبگران حمایت کردند و سردار دل‌ها را به شهادت رسانده و به آن افتخار کردند؛ هم‌چنین میلیون‌ها دلار اموال ملت ما را حبس کردند.

خطیب جمعه تبریز، تاکید کرد: همه ما خیانت، جنایت و خباثت آمریکا علیه خود را می‌دانیم و این دشمنی نه تنها از سال ۵۸ بلکه از ۲۸ مرداد سال ۳۲ است؛ هم‌چنین امروز باید مدیران و مسئولان کشور خدمت صادقانه‌ و جهادی برای مردم را در پیش بگیرند و در این خصوص صرفا شعار کفایت نمی‌کند بلکه شان مسئول حمایت است.

وی در ادامه با قدردانی از حضور مردم در راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان، گفت: آذربایجان همیشه علاج واقعه را قبل از وقوع انجام می‌دهد. تعداد کثیری از اقشار مردم را ببینید که همه در خدمت انقلاب و نظام و با همان شعار همیشگی خود “بیز اولماغا حاضیریخ، خامنه‌ای سربازییخ” پیش می‌رود.

امام جمعه تبریز با بیان این‌که ۱۳ آبان روز مبارزه با استکبار جهانی و بیانگر سه واقعه مهم است، گفت: در سال ۱۳۴۳ رژیم طاغوت امام(ره) را بعد از سخنرانی معروف به ترکیه تبعید کرد و این نکته عطفی برای انقلاب اسلامی شد زیرا امام(ره) بعد از ۱۴ سال تبعید مبانی ولایت فقیه برای اولین بار در تاریخ فقه شیعی به صورت فقه عملی پایه‌گذار کردند.

وی افزود: در ۱۳ آبان ۱۳۵۷ نیز رژیم ستمشاهی، دانش‌ آموزان را با گلوله مورد هدف قرار داد و ۱۳ آبان ۵۸ هم نماد شکستن آمریکا بود زیرا دانشجویان پیرو خط امام در اقدامی خودجوش و انقلابی لانه جاسوسی و مرکز فتنه‌آفرینی آمریکا را تسخیر کره و انقلاب دوم شد.

وی در ادامه با اشاره بر ۱۴ آبان روز فرهنگ عمومی، افزود: مهندسی فرهنگی یک ضرورت انکارناپذیر بوده و مهندسی فرهنگی به مثابه باغبانی است. باغبان به هنگام وقتش نهال کاشته و در زمانش آبیاری، هرز، سم‌پاشی و میوه‌چینی می‌کند.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی خاطرنشان کرد: باید فضای فرهنگی کشور را باغبانی کرد و دست اندرکاران به فکر باغبانی و برنامه‌های اثرگذار باشند و تنها گزارش و آمار به مافوق ندهند.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=84195

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});