• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
2

ایستگاه های دوچرخه در ارتفاعات عینالی ایجاد می شود

  • کد خبر : 8435
  • 02 فروردین 1400 - 18:15
ایستگاه های دوچرخه در ارتفاعات عینالی ایجاد می شود
یاز اکو - مدیرعامل سازمان عون بن علی شهرداری تبریز از ایجاد ایستگاه های دوچرخه سواری در این تفرجگاه خبر داد و گفت: دوچرخه سواران می توانند برای صعود به ارتفاعات عون بن علی از مسیر آسفالت پارک پیوند به عنوان مسیر جایگزین سنگفرش استفاده کنند.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، شمس الله فیروزیان در خصوص امکانات ورزشی تفرجگاه عینالی، اظهار کرد: ما علاوه بر کمپ عظیم قیچی ساز، زمین چمن مصنوعی فوتبال را سال ۹۷ در پارک ربع رشیدی افتتاح کردیم و باشگاه سوارکاری ما نیز توسط بخش خصوصی فعال است و علاقه مندان می توانند با حداقل هزینه، آموزش اسب سواری ببینند.

او در پاسخ به این سئوال که چرا ورود دوچرخه سواران به مسیر سنگفرش عون بن علی ممنوع است، اظهار کرد: چون این مسیر مختص پیاده و حمل مسافر توسط خودروهای آن است، ورود دوچرخه سواران به آن ممنوع است. ما برای دوچرخه سواران، مسیر آسفالت پارک پیوند تا ایستگاه دوم تله کابین را به عنوان مسیر جایگزین در نظر گرفته ایم. همچنین به زودی، دو ایستگاه دوچرخه در اطراف دریاچه عینالی احداث می شود.

فیروزیان افزود: یک مسیر کوهستانی نیز از پارک ربع رشیدی به سمت امام زادگان داریم که طول آن ۳.۵ کیلومتر است و فعلا بصورت خاکی قابل استفاده است. در فاصله نرسیده به زیرگذر ارم، محلی هم برای تمرین و برگزاری مسابقات دانهیل در نظر گرفته ایم.

او در ارتباط با پیشرفت پروژه آمفی تئاتر روباز عون بن علی، اظهار کرد: این آمفی تئاتر در سه ماهه نخست سال آینده به بهره برداری می رسد. با توجه به اینکه قبل از احداث، جغرافیای محل مورد مطالعه پیمانکار قرار گرفته است، مشکلی بابت سیلاب و آبگرفتگی این آمفی تئاتر روباز وجود ندارد.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=8435

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});