• امروز : چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024
7

حمل و نقل ترکیبی را در سال جدید راه اندازی می کنیم

  • کد خبر : 8438
  • 02 فروردین 1400 - 19:00
حمل و نقل ترکیبی را در سال جدید راه اندازی می کنیم
یاز اکو - معاون حمل و نقل و ترافیک شهردار تبریز گفت: در سال جدید تلاش می کنیم تا با برنامه ریزی ویژه، شاهد بازگشت دوباره شهروندان به سیستم حمل و نقل عمومی شویم.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، مهدی یوسفی با اشاره به اقدامات این معاونت در سال ۹۹، اظهار کرد: ما در سال گذشته به نقاط حادثه خیز که موجب تصادف و جرح می شد، توجه ویژه ای داشتیم. این موضوع در سال ۱۴۰۰ نیز ادامه خواهد داشت و احداث عابرگذرها، ایمن سازی و آرام سازی و رفع نقاط حادثه خیز در بودجه سال جدید مناطق آورده شده است.

او ادامه داد: در سال جدید تلاش می کنیم تا با برنامه ریزی ویژه، شاهد بازگشت دوباره شهروندان به سیستم حمل و نقل عمومی شویم چون واقعیت این است با اینکه سال ۹۹ آلودگی هوای آنچنان زیادی نداشتیم اما تردد خودرویی بسیار زیاد بود.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهردار تبریز گفت: برای سال جدید همچنین در نظر داریم تا حمل و نقل ترکیبی را با بهره گیری از قطار شهری و اتوبوس راه اندازی کنیم و در جایی که قطار شهری وجود دارد، نقش اتوبوس را کمرنگ کنیم.

او افزود: ساماندهی خودروهای باری نیز از دیگر برنامه های سال جدید این معاونت است. تعداد خودروهای باری زیاد است و در این راستا علاوه بر پارک حاشیه ای، محل هایی برای باراندازی بخصوص در محدوده های منطقه ۸ و ۱۰ شناسایی کرده ایم.

یوسفی گفت: این محل ها در هسته مرکزی شهر شناسایی شده تا باراندازی خودروهای باری راحت تر شود. این کار، روان شدن ترافیک و حمل و نقل را بخصوص در محدوده مرکزی شهر را به دنبال خواهد داشت.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=8438

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});