• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
3

بلاتکلیفی طرح اقدام ملی مسکن در شهرستان آذرشهر

  • کد خبر : 84476
  • 16 آبان 1401 - 12:30
بلاتکلیفی طرح اقدام ملی مسکن در شهرستان آذرشهر
یاز اکو - فرماندار شهرستان آذرشهر از بلاتکلیفی طرح اقدام ملی مسکن در آذرشهر انتقاد کرد و گفت: هنوز مکان مشخصی برای اجرای این طرح مشخص نشده است.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از خبرگزاری مهر، شمسعلی محمودیان در جلسه شورای مسکن شهرستان آذرشهر از بلاتکلیفی طرح اقدام ملی مسکن در آذرشهر انتقاد کرد و گفت: متأسفانه برای اجرای طرح اقدام ملی مسکن در آذرشهر از طرف دستگاه متولی تعلل صورت گرفته و هنوز مکان مشخصی برای اجرای این طرح مشخص نشده است و متقاضیان مسکن ملی بلاتکلیف مانده اند.

محمودیان بر ضرورت همکاری تمامی دستگاه‌های متولی برای تحقق و اجرای طرح اقدام ملی مسکن تاکید کرد و گفت: طرح اقدام ملی مسکن از اهداف و سیاست‌های اجرایی مهم دولت سیز دهم است و همه دستگاه هی متولی موظ هستند در راستای تحقق این مطالبه جدی جامعه اهتمام جدی داشته باشند و اداره راه و شهرسازی مکلف است مکان مناسب برای این طرح را شناسایی و موانع قانونی برای اجرای این طرح را احصا و مرتفع شد.

محمودیان بر ضرورت بازنگری در طرح جامع و تفصیلی آذرشهر تاکید کرد و گفت: بیش از ۹۰ در صد مشکلات شهرداری و مردم بخاطر مشکلات طرح تفصیلی است و با مطالعه و بازنگری طرح تفصیلی، مشکلات شهری شهروندان مرتفع می‌شود و حریم شهری آذرشهر توسعه می‌یابد.

اروجعلی علیزاده مدیر کل راه و شهرسازی استان نیز در این جلسه تصریح کرد: برای احداث مسکن ملی در آذرشهر مقرر شد سند مالکیت ۷ هکتار از کارخانه لوله سازی به اداره راه و شهرسازی منتقل شود و علاوه بر این برای احداث طرح اقدام ملی مسکن ۴ مکان در نقاط مختلف آذرشهر شناسایی و تعیین شده است که پس از طی مراحل قانونی و فنی، این مکان برای طرح اقدام ملی مسکن در نظر گرفته خواهد شد.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=84476

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});