• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
2

قاچاقچی سلاح جنگی در تبریز دستگیر شد

  • کد خبر : 84527
  • 17 آبان 1401 - 9:15
قاچاقچی سلاح جنگی در تبریز دستگیر شد
یاز اکو - جانشین فرمانده انتظامی آذربایجان‌شرقی با اشاره به شناسایی و دستگیری قاچاقچی اسلحه جنگی در تبریز، از کشف ۱۲ قبضه کلت کمری و یک قبضه اسحله وینچستر به همراه مهمات جنگی مربوطه از مخفیگاه این فرد خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از ایرنا، سردار علی محمدی در گفت وگویی اظهار کرد: از مخفیگاه این متهم یک دستگاه کارت خوان هم کشف شد.

جانشین فرمانده انتظامی آذربایجان شرقی با اشاره به حوادث و اغتشاشات اخیر،گفت: طرح مقابله با سلاح و مهمات به طور جد در دستور کار پلیس استان قرار دارد و از ابتدای آبان ماه تا کنون ۴۳ قبضه سلاح غیرمجاز در استان کشف شده است که شامل ۳۰ قبضه سلاح ساچمه زن و ۱۳ قبضه اسلحه جنگی است.

وی با اشاره به اینکه وجود سلاح یکی از عوامل بسترساز جرائم خشن نظیر تیراندازی، قتل و سرقت‌های مسلحانه است، از شهروندان خواست اخبار و اطلاعات خود را در این زمینه در اسرع وقت با شماره ۱۱۰ به پلیس اعلام کنند.

۲ روز قبل نیز فرمانده مرزبانی آذربایجان‌شرقی از کشف مقادیر زیادی مرمی فشنگ جنگی و شکاری ساخت آمریکا در محور جلفا خبر داد که به گفته وی احتمال استفاده از آنها برای اعمال خرابکارانه وجود داشت.

سردار محمد احمدی روز شنبه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه در این زمینه یک نفر قاچاقچی دستیگر شده است، افزود: روز گذشته با هوشیاری و اشراف اطلاعاتی و عملیاتی مرزبانان آذربایجان شرقی، فرد مزبور که در داخل خودروی خود مقادیر قابل توجهی مرمی که مواد اولیه فشنگ های جنگی و شکاری بود و قصد انتقال آن به استان ها و شهرهای عمقی کشور را داشت، در محدوده نوار مرزی هنگ مرزی شهرستان جلفا دستگیر شد.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=84527

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});