• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
1

بهره‌برداری از فاز اول ابرپروژه اتوبان ولایت

  • کد خبر : 84777
  • 18 آبان 1401 - 21:29
بهره‌برداری از فاز اول ابرپروژه اتوبان ولایت
یازاکو- شهردار تبریز حوزه عمرانی شهرداری منطقه ۵ را گسترده و با اهمیت دانست و گفت: تلاش داریم تمام پروژه‌های عمرانی این منطقه بر اساس زمانبندی تکمیل و بهره برداری شود.

به گزارش پایگاه خبری یازاکو، یعقوب هوشیار در ششمین قرار خدمت از دور دوم قرارهای خدمت شهرداری تبریز که در منطقه ۵ برگزار شد، اظهار کرد: پروژه روگذر شهید فهمیده تامین اعتبار شده و باید با نظارت و پیگیری‌های لازم ضمن رعایت زمانبندی، ۱۸ دی سال جاری آماده بهره‌برداری شود. 

وی از پیاده راه باغمیشه به عنوان یکی دیگر از پروژه های انسان محور این منطقه نام برد و گفت: اتمام پیاده‌راه باغمیشه باید با اولویت بندی در دستور امر قرار گرفته و جهت مشکلات ایجاد شده برای شهروندان در این خصوص از آنها عذرخواهی کنیم. 

شهردار تبریز با اشاره به روزشمار پروژه اتوبان ولایت، تصریح کرد: زمان بهره برداری از دومین تقاطع غیرهمسطح و تکمیل فاز اول اتوبان ولایت بر اساس تاریخ روزشمار، ۲۹ بهمن تعیین شده و باید برای تکمیل آن به صورت ضربتی و شبانه‌روز اقدام شود.

هوشیار با اشاره به وسعت این پروژه یادآور شد: پروژه اتوبان ولایت، یکی از ابرپروژه‌های شهرداری تبریز است که علاوه بر تسهیل تردد شهروندان در شمال‌شرق تبریز و کاهش ترافیک، می‌تواند به عنوان پدافند غیرعامل نیز عمل کند. از همین رو تامین و پرداخت مسائل مالی برای این پروژه حائز اهمیت است. 

وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: پروژه جاده تهران طی چند سال اخیر فعال نبوده است و هم اکنون در انتظار چهار یا پنج پلاک هستیم که باید پیگیری‌های لازم به این منظور نیز صورت گیرد. 

شهردار تبریز با تاکید بر لزوم بهره برداری از ساختمان جدید شهرداری منطقه ۵ در موعد مقرر، اظهار کرد: این پروژه برای ما مهم است و باید شهرداری منطقه ۵ نیز در این خصوص اقدامات لازم را انجام دهد. جهت بهره برداری از این پروژه در نهم اردیبهشت سال آینده و انتقال به ساختمان جدید باید پیگیری های لازم صورت گیرد. 

به گفته هوشیار، ساختمان جدید شهرداری منطقه ۵ با ۶ طبقه شامل همکف به همراه ۵ طبقه ساخته شده و هر طبقه ۱۲۰۰ متر مربع وسعت در محدوده میدان شهید فهمیده و مسیر بزرگراه دوکمال قرار دارد. 

وی همچنین با اشاره به پروژه کرکج، تصریح کرد: ۲۴ متری کرکج بسیار مهم بوده و بر اساس وعده ای که به شهروندان این منطقه داده شده باید در زمان مقرر نهایی شود. همچنین ۱۸ متری کرکج نیز در اولویت قرار گرفته و تملک های مورد نیاز نیز صورت گیرد.

هوشیار ادامه داد: بخشی از پروژه ولایت تا کرکج نیز جزو اولویت‌ها است و باید سال آتی همزمان با ۲۴ متری کرکج به اتمام رسیده و به آن متصل شود. 

شهردار تبریز ضمن اشاره به پروژه های سال آینده حوزه منطقه ۵ تبریز، گفت: برای سال بعد نیز پروژه‌هایی مد نظر بوده که یکی از آنها پروژه دوکمال است.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=84777

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});