• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
2

قیمت‌ها با واردات خودروهای اقتصادی منطقی می‌شود

  • کد خبر : 85298
  • 25 آبان 1401 - 17:00
قیمت‌ها با واردات خودروهای اقتصادی منطقی می‌شود
یاز اکو - عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس با انتقاد از اتلاف و هدررفت سوخت در خودروهای داخلی، گفت: در صورتی که مصرف سوخت خودروهای تولیدی کاهش یابد، می‌توان با جلوگیری از اتلاف انرژی، سرمایه بسیاری برای کشور ذخیره کرد و این منابع را برای تولید خودروهای باکیفیت به کار گرفت.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از خبرگزاری فارس، الهویردی دهقانی درباره مسائل مربوط به صنعت خودرو، اظهار کرد: مشکلات موجود در حوزه خودرو بخشی نیست که یک فرد یا وزارتخانه پاسخگو باشد یا این مشکلات طی یک یا دوسال رفع شود، این مسائل طی چند دهه شکل گرفته و متاسفانه توازن میان عرضه و تقاضا از بین رفته است.

نماینده مردم ورزقان در مجلس شورای اسلامی افزود: برای رفع مشکلات موجود در حوزه تولید خودرو باید همه تلاش کنند، تا با اصلاح شرایط در وهله نخست خودروهای به روز و با کیفیت تولید شود و در گام بعدی برای تولید خودروهای کم‌مصرف و پاک برنامه‌ریزی‌های لازم صورت گیرد.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم اضافه کرد: نهایت تلاش کمیسیون صنایع و معادن مجلس هدایت صنعت خودروسازی به سمت تولید خودروهای باکیفیت با قیمت مناسب است که صدور مجوز واردات خودروهای اقتصادی مشروط بر انتقال تکنولوژی نتایج اقدامات و تلاش‌های کمیسیون صنایع و معادن است؛ با تحقق این مهم قیمت خودرو منطقی می‌شود.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس با انتقاد از اتلاف و هدررفت سوخت در خودروهای داخلی، تصریح کرد: در صورتی که مصرف سوخت خودروهای تولیدی کاهش یابد، می‌توان با جلوگیری از اتلاف انرژی، سرمایه بسیاری برای کشور ذخیره کرد در واقع اگر مصرف سوخت خودروهای داخلی با خودروهای دنیا برابر شود، میلیاردها تومان صرفه‌جویی رخ می‌دهد.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=85298

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});