• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
2

برخورد با قطار جان ۲ کودک را در مرند گرفت

  • کد خبر : 85403
  • 27 آبان 1401 - 12:00
برخورد با قطار جان ۲ کودک را در مرند گرفت
یاز اکو - مدیرکل راه آهن منطقه آذربایجان گفت: متاسفانه دو کودک در اثر برخورد با قطار در منطقه مرند جان خود را از دست دادند.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از فارس، محمدرضا قربانی با بیان اینکه : متاسفانه دو کودک در اثر برخورد با قطار در منطقه مرند جان خود را از دست دادند، اظهار کرد: این حادثه تلخ حوالی ساعت ۵:۴۰ اتفاق افتاد و در اثر آن دو کودک خردسال پسر و دختر حدودا ۷ و ۱۲ ساله کشته شدند.

وی از تلاش همکار لوکوموتیورانش برای جلوگیری از این حادثه خبر داد و اضافه کرد: با وجود ترمز کامل توسط راننده چون کودکان در حال بازی بر روی ریل بودند پیشگیری از آن ممکن نشده است.

قربانی با اشاره به ناگواری و تلخی این حادثه که گام تمام همکارانش را تلخ کرده است، گفت: برای توقف کامل قطار در سرعت‌های بالا ۱۲۰۰ متر و در سرعت پایین ۷۰۰ متر فاصله نیاز است و کنترل حوادثی آنچه امروز اتفاق افتاد از سوی لوکوموتیوران غیر از ممکن است.

این مقام حوزه حمل و نقل از خانواده‌های ساکن در حوزه خطوط راه آهن خواست تمام جوانب احتیاط را هم خود رعایت کرده و هم به کودکان خود آموزش و آگاهی لازم را در مورد خطرات رفتن برروی ریل راه آهن بدهند.

وی تاکید کرد: حوادث ناگواری همانند حادثه امروز متاسفانه خسارات جبران ناپذیر هم برای آنها که دچاره حادثه می‌شوند بدنبال دارد بلکه افراد مرتبط با آن در حوزه ریلی همچون لوکوموتیوران نیز دچار آسیب‌های جدی روحی و روانی می‌کند.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=85403

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});