• امروز : سه شنبه - ۲۹ اسفند - ۱۴۰۲
  • برابر با : Tuesday - 19 March - 2024
3

پیگیر حل مشکل تامین برق بخش صنعت در آذربایجان‌شرقی هستیم

  • کد خبر : 87000
  • 10 آذر 1401 - 12:45
پیگیر حل مشکل تامین برق بخش صنعت در آذربایجان‌شرقی هستیم
یاز اکو - دبیر ستاد تسهیل و رفع موانع تولید کشور گفت: پیگیر حل مشکل تامین برق بخش صنعت در آذربایجان‌شرقی هستیم.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از خبرگزاری مهر، صدیف بیک زاده در کارگروه استانی تسهیل و رفع موانع تولید استان افزود: صنعتگران آذربایجان شرقی به عنوان نماد سختکوشی در حوزه‌های تولید و تجارت در کشور مطرح هستند به طوری که معمولاً یا راهی برای مشکلات پیدا می‌کنند و یا راه را می‌سازند.

بیک زاده اضافه کرد: بانک‌ها وقتی تسهیلات ارائه می‌کنند در زمان بروز مشکل، سریع واحدهای تولیدی را تملک می‌کنند ولی در این زمینه خوشبختانه با توجه به تفویض اختیار ستادملی به استان‌ها، اقدامات خوبی در این استان شده است.

وی با اشاره به ظرفیت و توانمندی بالای فعالان بخش خصوصی آذربایجان شرقی گفت: فعالان بخش خصوصی استان راه حل های خوبی برای برون رفت از مشکلات دارند. دبیر ستاد تسهیل و رفع موانع تولید کشور اظهار کرد: رابطه خوب خانه صنعت و معدن و سازمان صمت استان به اندازه‌ای مدل موفقی است که حتی برخی از استان‌ها نیز پیشنهاد کرده اند این مدل در آن استان نیز پیاده شود.

بیک زاده گفت: باید برای رفع موانع و مشکلات کنونی واحدهای تولیدی قانون را اصلاح کرد که این موضوع بسیار زمان بر است و در این مدت واحدهای تولیدی از بین می‌روند که در این زمینه موارد و مشکلات موجود در بخش صنعت را پیگیری می‌کنیم.

وی افزود: در ابتدا باید زیرساخت‌های مورد نیاز را فراهم کنیم و بعد واحد تولیدی را ایجاد کنیم در این زمینه آماده برگزاری جلسات ستادی با حضور متولیان بخش صنعت استان و وزارت نیرو هستیم تا با استفاده از ظرفیت‌های ستادی شاهد توسعه و فعالیت روزافزون واحدهای تولیدی استان آذربایجان شرقی باشیم.

وی افزود: در حال حاضر واحدهای تولیدی با سختی‌های بسیاری رو به رو هستند که بخشی از این مشکلات در درون و بخشی نیز مربوط به بیرون است. وی ادامه داد: در ستاد تسهیل ۲۱۵ مشکل در واحدهای تولیدی مانند مسائل بانکی و ارزی، مالیاتی، تأمین اجتماعی، تأمین زیرساخت‌های آب و برق و مشکلات حقوقی و قضائی احصا شده که البته به منظور رفع موانع و مشکلات در این بخش ارتباط خوبی بین ستادملی، قوه مجریه و قوه قضائیه وجود دارد.

بیک زاده دبیر ستاد تسهیل و رفع موانع تولید کشور افزود: اگر زیرساخت‌های مورد نیاز در بخش صنعت فراهم شود فعالان بخش خصوصی استان قطعاً ظرفیت بالایی برای توسعه و پیشرفت دارند.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=87000

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});