• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
4

مسیرگشایی های حاشیه نشینی را جزو ضروریات سال ۱۴۰۲ بدانیم

  • کد خبر : 87350
  • 13 آذر 1401 - 14:15
مسیرگشایی های حاشیه نشینی را جزو ضروریات سال ۱۴۰۲ بدانیم
یاز اکو - عضو شورای اسلامی تبریز گفت: مسیرگشایی‌های مصوب بخصوص مسیرهای حاشیه‌نشینی را جزو ضروریاتی دانست که باید در اولویت بودجه سال آینده قرار گیرند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری یازاکو، روح الله دهقان نژاد، عضو شورای اسلامی کلانشهر تبریز امروز در جلسه علنی شورا با بیان اینکه سیاستگذاری شورا در ۱۵ ماه گذشته در راستای منافع شهر و مردم بوده، در ادامه با تاکید بر ضرورت تشخیص و تعیین اولویت‌های بودجه سال ۱۴۰۲ شهرداری تبریز افزود: پیشنهاد می‌کنم در بودجه سال آینده از اعداد و ارقام تکراری و غیرتکراری عبور کرده و مسئله محور باشیم و چندین مورد از مشکلات شهروندان که دغدغه شورا و شهرداری است را مشخص کنیم.

وی گفت: از تمامی مردم عذرخواهی میکنم تمام تلاشهایی که در این مدت انجام داده ام خودم را قانع نکرده است چه برسد به مردم!

وی بیان کرد: چند روز پیش شهادت شهید مدرس بود، ما هیچ کدام مدرس نمی شویم ایشان فردی بود که زمانی که در مجلس بود یا زمانی که فرد عادی بود تاثیرگذار بود و سوالم از خودم این بود که زمانی که در شورا هستم چه تاثیری دارم؟

دهقان نژاد عنوان کرد: در برخی موارد رسانه ها ما را شورای انقلابی می نامند اگر در راستای اهداف مردم باشیم شورای انقلابی نام خواهیم گرفت.

این عضو شورای اسلامی شهر تبریز حل مشکل حمل و نقل عمومی، حل معضلات فرهنگی و اجتماعی محلات، ارائه خدمات محله‌ محور و تکمیل مسیرگشایی‌های مصوب بخصوص مسیرهای حاشیه‌نشینی را جزو ضروریاتی دانست که باید در اولویت بودجه سال آینده قرار گیرند.

دهقان نژاد گفت: شورای اسلامی شهر تبریز در این دوره از فعالیت خود درگیر چندین پروژه نیمه‌تمام عمرانی بود که موجب تغییر رویکرد شورا شد. باید در دوره فعلی کاری کنیم که برای شورا و شهردار بعدی پروژه‌های نیمه‌تمام به یادگار نگذاریم.

وی با بیان اینکه تلاش شورای اسلامی شهر تبریز به سرانجام رساندن خزانه متمرکز در سال ۱۴۰۱ بوده است، عنوان کرد: از تلاش و همت مدیران شهرداری بابت اجرای پروژه‌های نیمه‌تمام قدردانی می‌کنیم، ولی باید پروژه‌های دیگری نیز تعریف کنیم و مسائل فرهنگی و هنری در اولویت قرار گیرند.

رییس کمیسیون تحقیق، نظارت و حقوقی شورای اسلامی شهر تبریز با قدردانی از فعالیت‌های سازمان آتش‌نشانی شهرداری، یادآور شد: ۳۰۰ دست لباس، ۲۰۰ ست تخصصی،   خودرو و ماشین آلات جدید برای این سازمان خریداری شده است.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=87350

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});