• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
1

مطالبات دانشجویان از حجاب نه؛ از حادثه رخ داده برای مهسا امینی شروع شده!

  • کد خبر : 87775
  • 17 آذر 1401 - 9:30
مطالبات دانشجویان از حجاب نه؛ از حادثه رخ داده برای مهسا امینی شروع شده!
یاز اکو - احمد علیرضابیگی، نماینده مجلس گفت: مطالبات مردم و دانشجویان از حجاب شروع نشده است، اگر نوع تدبیر و سیاستگذاری کشور به نحوی بود که همواره حق را به مردم و دانشجویان می‌داد، از حادثه‌ای رخ داده برای خانم مهسا امینی در راستای وحدت ملی استفاده می‌کرد.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از هم میهن، احمد علیرضابیگی، نماینده تبریز و آذرشهر و اسکو گفت: «حضور سران سه‌قوه در بین مردم و گروه‌های مختلفی مانند دانشگاهی‌ها و بازرگانان همیشه امر پسندیده‌ای است. دانشجویان بخشی از مردم هستند و موضوعاتی مطرح می‌کنند که شاید مردم هنوز به این استنباط‌ از سیاست‌های دولت نرسیده‌ باشند. دولت باید خود را در معرض نقدها قرار دهد، همانطور که رئیس قوه قضائیه می‌گوید که اگر وقتم اجازه دهد حاضرم با همه دیدار کنم. رئیس قوه مجریه و مقننه نیز باید اینطور خود را در معرض نقدها قرار دهند. اما اگر این امر پسندیده به یک موضوع تصنعی و نمایشی تبدیل شود باعث وهن روسای قواست نه اسباب اعتبار. بگذارید حرف‌های گزنده و تلخ مردم را هم بشنویم و کاری کنیم که این نقدها از بین برود. البته باید آداب انتقادکردن را مراعات کنیم و با توهین و اهانت همراه نباشد. »

علیرضا بیگی با بیان اینکه احتمال دارد نوع ادبیاتی که دانشجو به کار می‌برد با جایگاه او همخوانی نداشته باشد، گفت: «این رفتارها مورد قضاوت منفی جامعه قرار می‌گیرد. مطالبات مردم و دانشجویان از حجاب شروع نشده است، اگر نوع تدبیر و سیاستگذاری کشور به نحوی بود که همواره حق را به مردم و دانشجویان می‌داد، از حادثه‌ای رخ داده برای خانم مهسا امینی در راستای وحدت ملی استفاده می‌کرد. چرا که دختر کردی که مهمان پایتخت بوده به جهت نوع اعمال قدرت جان خود را از دست داده است. مسئولان به عنوان ادار‌ه‌کنندگان داخلی کشور باید از این موضوع استفاده می‌کرد، چون همه ایران بسیج شده بود و می‌توانست سبب تقویت همگرایی ملی ایران شود. مسئولان باید به مردم متعهد شوند.»

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=87775

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});