• امروز : دوشنبه - ۳۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 20 May - 2024
0

آمادگی کامل فرمانداری شهرستان تبریز برای برگزاری انتخاباتی سالم و بی حاشیه با رعایت مُرّ قانون

  • کد خبر : 8853
  • 08 فروردین 1400 - 14:29
آمادگی کامل فرمانداری شهرستان تبریز برای برگزاری انتخاباتی سالم و بی حاشیه با رعایت مُرّ قانون
یاز اکو- فرماندار شهرستان تبریز از آمادگی کامل این شهرستان برای برگزاری انتخاباتی سالم، بی حاشیه با رعایت مُرّقانون در تبریز خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، بهروز مهدوی  فرماندار شهرستان تبریزگفت: بحث ثبت نام شورا‌ها انجام شد و دراین ثبت نام ۶۱۱ نفر ثبت‌نام کردند که ۵۴۴ نفر از تبریز ۲۱ نفر از خسروشاه ۲۲ نفر سردرود و ۱۸ نفر از با سمنج بودند و ثبت نام روستا‌ها نیز از ۱۶ تا ۲۰ و ۲۱ انجام خواهد گرفت.

او افزود: تنها انتخابات شهرستان تبریز به صورت تمام الکترونیکی خواهد بود و به محض اتمام رأی گیری نتیجه آرا پس از یک ساعت اعلام می‌شود، همجنین میزان ثبت نام افراد در این دوره از شورای‌های شهر نسبت به گذشته ۲۲ درصد کاهش داشته که از این ثبت نامی‌ها ۵۱۷ نفر آقا و ۹۴ نفر خانم هستند.

او تصریح کرد:از امروز بررسی صلاحیت‌ها در هیات‌های اجرایی و سپس در هیات‌های نظارتی شهرستان انجام خواهد شد، چون این انتخابات تمام الکترونیک خواهد بود، تعداد ۸۰۰ شعبه اخذ رای برای شهرستان تبریز پیش بینی شده است.

سید محمدرضا میرتاج الدینی نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی نیز گفت:به لطف خدا توفیق شد تا روند انتخابات آتی مخصوصاً شورا‌های اسلامی بررسی شود و گام‌های اولیه انتخابات با نظم خاصی صورت بگیرد و بعد از هیات اجرایی هیات نظارت شهرستان صلاحیت‌ها را بررسی می‌کند، اما ویژگی خاص این دوره از انتخابات شورا این است که تمام الکترونیکی خواهد بود و مراحل جالبی دارد، چون قبلاً این دستگاه در سایر شهرستان‌ها به صورت پایلوت استفاده شده است و جای نگرانی ندارد.

او افزود:مزیت این دستگاه این است که شمارش آرا بعد از یک ساعت انجام می‌گیرد و لازم است دستگاه‌های اجرایی آموزش‌های لازم را به مردم بدهند و این مسائل بسیار اطمینان بخش است.

او گفت:اهمیت انتخابات ریاست جمهوری که در سطح ملی است بسیار زیاد است و این بار هم به صورت دستی برگزار خواهد شد و حضورمردم پشتوانه بزرگی برای نظام اسلامی ما خواهد بود و این مطلب همیشه مورد تاکید مقام معظم رهبری بوده که حضور حداکثری و انتخاب اصلح و شایسته مهم است و حضور پرشور ما در انتخابات در مقابل بدخواهان یک پاسخ محکمی به آن‌ها است و می‌تواند آن‌ها را مایوس کند.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=8853

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});