• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
4

ضرورت تکمیل پایاب سد قلعه‌چای عجب‌شیر تا شهریور ۱۴۰۲

  • کد خبر : 88690
  • 25 آذر 1401 - 13:30
ضرورت تکمیل پایاب سد قلعه‌چای عجب‌شیر تا شهریور ۱۴۰۲
یاز اکو - استاندار آذربایجان شرقی بر ضرورت تکمیل پایاب سد قلعه‌چای عجب‌شیر حداکثر تا پایان شهریور ۱۴۰۲ تاکید کرد.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از خبرگزاری مهر، عابدین خرّم در جلسه شورای اداری شهرستان عجب‌شیر که در پایان سفر کاری مدیران استان به این شهرستان تشکیل شد، افزود: باید تلاش کنیم حداکثر تا پایان شهریور ۱۴۰۲ پایاب سد قلعه‌چای تکمیل و مشکل آبی شهرستان در بخش صنعت، کشاورزی و شرب حل شود.

وی، شهرستان عجب‌شیر را از شهرستان‌های مهم و تأثیرگذار استان و از مراکز عمده تأمین نیروی انسانی عنوان کرد و گفت: این شهرستان در دفاع از مبانی و آرمان‌های انقلاب اسلامی سربلند است.

خرّم با تاکید بر اینکه روزمرگی و رفع تکلیف از خطوط قرمز دولت سیزدهم است، گفت: چهره اقتصادی شهرستان عجب شیر نسبت به گذشته باید تغییر یابد و دولت به کمک مردم از فرصت‌های پیش رو استفاده کرده و ظرفیت‌های بومی را شکوفا کند.

استاندار آذربایجان شرقی ادامه داد: مدیران شهرستان نسبت به برقراری ارتباط مستقیم و بی واسطه با مردم بیشتر تلاش کنند تا برای مردم، تغییر رفتار مثبت مدیران نسبت به قبل کاملاً ملموس باشد.

وی اذعان داشت: تکریم ارباب رجوع، پیگیری و رفع مسائل مردم و در نهایت جلب رضایت آنها جزو اصلی ترین خواسته‌ها و سفارش‌های رئیس جمهور است که در ارزیابی دستگاه‌ها نیز لحاظ می‌شود.

خرّم ابراز داشت: اگر مشارکت و اعتماد مردم را می‌خواهیم باید ارتباطات مردمی را بیش از پیش تقویت کنیم.

تاکید بر تکمیل طرح کنارگذر عجب شیر

استاندار آذربایجان شرقی همچنین با تاکید بر تکمیل طرح کنارگذر این شهرستان بیان کرد: تکمیل طرح‌های حوزه راهداری به عنوان یکی از مطالبه‌های مردم شهرستان باید به صورت جدی در دستور کار قرار گیرد و عقب‌افتادگی این بخش جبران شود.

خرّم ادامه داد: در حوزه تعلیم و تربیت نیز تکمیل پنج مدرسه نیمه‌تمام شهرستان باید در اولویت قرار گیرد و اعتبار مورد نیاز برای آنها تأمین شود زیرا نوسازی مدارس همواره مورد تاکید دولت قرار دارد.

به گفته وی در حوزه ورزش نیز برای سالن ورزشی نیمه‌تمام این شهرستان در سفر رئیس‌جمهور به استان، اعتباری اختصاص یافته است که بر اساس آن پنج میلیارد تومان تا پایان سال جاری به این سالن اختصاص می‌یابد.

لزوم تشکیل ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان در عجب شیر

وی از رئیس سازمان صمت آذربایجان‌شرقی خواست تا ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان را در این شهرستان تشکیل دهد و در خصوص تأمین منابع مالی برای بخش صنعت نیز بیان کرد: تسهیلات تبصره ۱۸ از محل منابع سال جاری به زودی واگذار می‌شود و از این محل می‌توان تسهیلاتی را در اختیار صنایع شهرستان قرار داد.

وی ادامه داد: مشکلات هشت واحد راکد این شهرستان نیز باید احصا شود و در صورتی که مشکل آنها نبود نقدینگی باشد، می‌توان آن را تأمین کرد.

استاندار آذربایجان‌شرقی حل اختلاف بین دو واحد تولیدی فولاد در این شهرستان با وساطت مسئولان مربوطه را خواستار شد و افزود: واحد فعال نباید به خاطر کمبود برق تعطیل و ۴۳۰ شاغل در این مجموعه با مشکل بیکاری مواجه شوند.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=88690

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});