• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
6

دستور دادستان آذربایجان شرقی بر حل بوی نامطبوع ناشی از تصفیه خانه فاضلاب اهر

  • کد خبر : 89011
  • 28 آذر 1401 - 9:45
دستور دادستان آذربایجان شرقی بر حل بوی نامطبوع ناشی از تصفیه خانه فاضلاب اهر
یاز اکو - دادستان مرکز استان آذربایجان شرقی گفت: به منظور تسریع در رفع مشکلات فاضلاب اهر باید برنامه عملیاتی زمان بندی شده قابل رصد، پایش و نظارت توسط دستگاه های مربوطه به نحوی که آغاز و پایان کار مشخص باشد ارائه شود.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از خبرگزاری فارس، بابک محبوب علیلو در نشست بررسی مشکلات تصفیه خانه فاضلاب اهر و بوی نامطبوع ناشی از آن اظهار کرد: هر چند موضوع در حوزه شهرستان پیگیری می شود لکن تا حال نتیجه قابل قبولی حاصل نشده است.

وی با تاکید بر اینکه بی توجهی به مشکلات موجب آسیب دیدن سرمایه های اجتماعی می شود افزود: در راستای صیانت از حقوق عامه انتظار می رود مواقعی که مشکلی مطرح می شود اقدامات و راهکارهای عملی ارائه شود.

دادستان مرکز استان آذربایجان شرقی اضافه کرد: در رابطه با رفع مشکلات تصفیه خانه فاضلاب اهر، شرکت آب و فاضلاب استان مکلف بوده و باید برای برون رفت از این مشکل اقدام های لازم را به عمل آورد که نتیجه آن به مرتفع شدن مشکل حادث شده، رفع بوی نامطبوع و جلوگیری از تهدید علیه بهداشت عمومی باشد.

وی افزود: باید با بهره مندی از ظرفیت های استانی نسبت به این موضوع ورود کرده و برنامه ای عملیاتی زمان بندی شده قابل رصد و نظارت توسط دستگاه های مربوطه ارائه شود به نحوی که آغاز و پایان کار مشخص شود.

لزوم توسعه تصفیه خانه اهر

محبوب علیلو با اشاره به موضوع لزوم توسعه تصفیه خانه اهر با توجه به افزایش جمعیت شهر و حجم ورودی فاضلاب تصفیه خانه شهر اهر، خاطرنشان کرد: به منظور تسریع در رفع مشکلات برای شروع باید طرح های ارائه شده برای تصفیه خانه اهر از طریق منابع داخلی شروع شود تا با مشکل روبه رو نشویم.

در پایان این نشست و پس از ارایه نقطه نظرات دستگاه های متولی و مسئول و جمع بندی برای برون رفت از مشکل، مقررشد تصمیمات مؤثری برای عملیاتی کردن برنامه های کوتاه مدت و میان مدت اتخاذ و دستگاه مربوطه مکلف به اجرای آن ها شود.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=89011

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});