• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
5

همسان سازی حقوق بازنشستگان و ساماندهی استخدام کارکنان اجرا می‌شود

  • کد خبر : 89292
  • 30 آذر 1401 - 17:00
همسان سازی حقوق بازنشستگان و ساماندهی استخدام کارکنان اجرا می‌شود
یاز اکو - رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: همسان سازی حقوق بازنشستگان و ساماندهی استخدام کارکنان را به طور جدی پیگیری می کنیم.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از خبرگزاری فارس، مهدی عیسی زاده در جلسه شورای اداری شهرستان بناب اظهار کرد: ساماندهی استخدام کارکنان دولت از جمله موضوعاتی است که به منظور تبدیل آن به قانون به طور جدی پیگیری می‌کنیم و تنها تأمین منابع مالی در این زمینه محل اختلاف بین مجلس و دولت بوده که البته از نظر ما در مجلس مشکلی در آن وجود ندارد.

وی با بیان اینکه دولت مکلف است همسان سازی حقوق ها را اجرایی کند؛ افزود: علل عدم اجرای این مهم مورد بررسی قرار دارد که از طریق کمیسیون اجتماعی مجلس و فراکسیون بازنشستگان پیگیری خواهیم کرد.

نماینده مردم میاندوآب و چهاربرج در مجلس شورای اسلامی با اشاره به وضعیت حاشیه نشینی و اعتیاد به عنوان دو آسیب اجتماعی در کشور تصریح کرد: ما قوانین مترقی در حوزه مقابله با اعتیاد و تبعات ناشی از آن داریم که باید بطور دقیق اجرا شوند. همچنین بررسی لایحه تأمین امنیت زنان نیز به منظور حمایت از این قشر در دستورکار کمیسیون اجتماعی مجلس قرار دارد.

عیسی‌زاده در ادامه تأکید کرد: مسئولان باید دلایل وجود تمام مشکلات و اقداماتی که برای رفع آنها ارائه می‌شود را شفاف با مردم در میان بگذارند و در کنار مردم باشند.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=89292

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});