• امروز : پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024
4

رسانه حلقه گمشده تعامل صنعت و مردم استان

  • کد خبر : 89598
  • 05 دی 1401 - 8:30
رسانه حلقه گمشده تعامل صنعت و مردم استان
یاز اکو - رئیس سازمان صمت آذربایجان شرقی گفت: صنایع بزرگ استان در رابطه با ارتباط گیری و استفاده از ظرفیت رسانه های محلی کم کاری کرده اند.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو، صابر پرنیان، رئیس سازمان صمت استان در دومین نشست مدیران روابط عمومی سازمان های اقتصادی و بخش خصوصی آذربایجان شرقی عنوان کرد: متاسفانه صنایع بزرگ استان در رابطه با ارتباط گیری و استفاده از ظرفیت رسانه های محلی کم کاری کرده اند.

وی افزود: علی‌رغم اینکه که در ماه‌های اخیر برخی از کارخانه های بزرگ استان نظیر کلرپارس، چرخشگر، تراکتورسازی، ایدم و چند کارخانه فولاد در بحث تولید و فروش رکوردهای جالب و افتخارآمیزی را ثبت کرده اند، اما این رویدادهای مهم به سمع و نظر مردم نرسیده است.

وی اضافه کرد: جامعه ما در این برهه تاریخی شدیدا به اخبار خوب و آرامش بخش نیاز دارد و صنعت استان نیز وظیفه دارد با پخش اخبار امید بخش خود که همگی نیز براساس واقعیت و داده های آماری می‌باشد، این امید را در دل مردم زنده کند.

رئیس سازمان صمت استان تاکید کرد: خوشبختانه در بخش صنعت حرف های زیادی برای گفتن داریم، در بازدید هایی که در چند وقت اخیر از شرکت های دانش بنیان و دیگر مجموعه ها داشتم، تقریبا روند بیشتر صنایع استان روبه رشد است و بیشتر درخواست هایی که از طرف فعالین به سمت ما می آیند مربوط به تامین زمین برای توسعه مجموعه ها می باشد و این خود نشان دهنده پویایی در فضای صنعت استان می باشد.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=89598

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});