• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
6

روسیه می خواهد کارخانه تعمیر هواپیما که در کریمه از اوکراین به غنیمت گرفته را بفروشد

  • کد خبر : 91218
  • 20 دی 1401 - 8:45
روسیه می خواهد کارخانه تعمیر هواپیما که در کریمه از اوکراین به غنیمت گرفته را بفروشد
یاز اکو- اداره اشغال فدراسیون روسیه سهام کارخانه تعمیرات هوانوردی یئوپاتوریا که بخشی از "اوکروبرون پوروم" است را به فروش گذاشته است.

به گزارش واحد ترجمه پایگاه خبری یاز اکو به نقل از بیزیم یول، روابط عمومی کنسرسیوم دولتی “اوکروبرون پورم” اطلاعاتی را در این خصوص در صفحه فیس بوک اش منتشر کرد.

به گزارش این منبع این کارخانه از سال ۲۰۱۴ تحت اشغال روسیه در کریمه است.این ارگان دولتی تاکید کرد که این سومین تلاش اشغالگران برای فروش چیزی است که متعلق به آنها نیست.

این منبع افزود:اقدامات فدراسیون روسیه یکی دیگر از مظاهر تجاوز به تمامیت ارضی و حاکمیت اوکراین است و نتایج به اصطلاح مزایده باطل تلقی خواهد شد.

روابط عمومی اوکروبرون پروم اضافه کرد که جمهوری خودمختار کریمه که به طور موقت توسط روسیه اشغال شده است، بخشی از خاک اوکراین بوده و تابع قانون اساسی و قوانین اوکراین و همچنین توافق‌های بین‌المللی است.

در این بیانیه آمده است: اشغال موقت اراضی اوکراین توسط فدراسیون روسیه غیرقانونی است و هیچ گونه حق ارضی برای کشور متجاوز ایجاد نمی کند.

در پایان خاطرنشان شده پس از آزادسازی قلمرو جمهوری خودمختار کریمه و شهر سواستوپل ما قطعاً کنترل فعالیت کارخانه تعمیرات هوانوردی یئوپاتوریا را بازیابی خواهیم کرد.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=91218

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});