• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
12

افزایش ۷۰ درصدی تصادفات جاده‌ای آذربایجان شرقی در نوروز امسال

  • کد خبر : 9221
  • 11 فروردین 1400 - 17:00
افزایش ۷۰ درصدی تصادفات جاده‌ای آذربایجان شرقی در نوروز امسال
یاز اکو- رییس پلیس راه آذربایجان شرقی از افزایش ۷۰ درصدی تصادفات جاده‌ای در نوروز ۱۴۰۰ نسبت به مدت مشابه سال گذشته، خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از ایسنا، سرهنگ رضا کریمی‌نژاد در گفت‌وگوی خبری با اشاره به افزایش آمار تصادفات جاده‌ای از زمان شروع سفرهای نوروزی از ۲۶ اسفند ماه، اظهار کرد: تصادفات فوتی در این مدت افزایش ۳۳ درصدی و تصادفات جرحی، افزایش ۸۱ درصدی و موارد خسارتی نیز افزایش ۶۸ درصدی را در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته نشان می‌دهند.

وی در ادامه در تشریح ضرورت خروج مسافران نوروزی از شهرهایی با وضعیت کرونایی نارنجی و قرمز رنگ آذربایجان شرقی، متذکر شد: شهرستان سراب در وضعیت قرمز و شهرستان‌های میانه، شبستر و عجبشیر در وضعیت نارنجی کرونایی قرار دارند، به همین دلیل خودروهای غیر بومی و مسافران نوروزی ۲۴ ساعت فرصت دارند تا این شهرها را ترک کنند.

به گزارش ایسنا، رییس پلیس راه آذربایجان شرقی در بخش پایانی سخنانش با تاکید بر اعمال قانون متخلفان، خاطرنشان کرد: خودروهای غیربومی در صورت تخطی از قانون، ۵۰۰ هزار تومان در شهرهای نارنجی و یک میلیون تومان در شهرهای قرمز جریمه خواهند شد.

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی تبریز نیز در ادامه این گفت‌وگو از انجام ۷۳۳ فقره ماموریت مربوط به حوادث ترافیکی در طی نوروز ۱۴۰۰ خبر داد و گفت: متاسفانه ۱۴ مورد از این تعداد سر صحنه فوت کردند.

فرزاد رحمانی در خاتمه خاطرنشان کرد: ماموریت‌های تصادفی اورژانس در سال جاری نسبت به سال ۹۹ افزایش ۸۸ درصدی دارد.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=9221

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});