• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
2
علیرضا یونچی؛

ما از مرحله “می توانیم” رد شده ایم

  • کد خبر : 92223
  • 29 دی 1401 - 19:24
ما از مرحله “می توانیم” رد شده ایم
داور مسابقه "میدون" و کارآفرین و فعال حوزه کسب و کار گفت:  ما از مرحله می‌توانیم مدت های زیادی است که گذشته ایم و به مرحله توانستن رسیده‌ایم اما خودمان بی خبریم.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری یاز اکو، علیرضا یونچی، در رویداد هم‌افزایی بخش خصوصی در راستای توسعه اقتصاد دانش‌بنیان که عصر امروز در اتاق بازرگانی تبریز برگزار شد، گفت: تبریز در تمام زمینه‌ها پتانسیل بالایی دارد و به عنوان‌ مرکز آذربایجان شرقی،  گوشه ای از ایران توانمند است.

وی با تاکید بر اینکه در اتاق بازرگانی تبریز کارهای زیبایی انجام شده است، خطاب به کارآفرینان دانش بنیان گفت: شرکت های دانش بنیان با تمام سختی ها توانسته اند بعد از جستجو و تحقیق ایده ای را مطرح کرده و سپس آن را تبدیل به پدیده کنند و اکنون زمان آن است که از عقل جمعی برای توسعه ایده ها استفاده کرد.

وی اضافه کرد: من معتقد هستم شرکت های دانش بنیان باید تا آخر خط بروند. ما امروز با کمک اتاق بازرگانی تبریز ثابت می‌کنیم که سرمایه ها نباید در صندوق های قرض الحسنه یا به قول من (قرض الحسنه‌زده) یا شرکت های مضاربه ای گذاشته شود، بلکه باید از آن برای توسعه اهداف تجاری استفاده کنیم.

یونچی از ساخت شهرک های کشاورزی برای استقرار شرکت های دانش بنیان در کشور خبر داد و افزود: جوانان ما می توانند از این ظرفیت استفاده کنند.

وی تصریح کرد: ما هیچ انتظاری از دولت نداریم، فقط خواهش می کنیم دستورالعمل های رفتاری و اینکه چگونه باید در ادارات و سازمان ها با ایده‌ پردازان و سرمایه‌گذاران رفتار شود را یک بار برای همیشه به ما نشان بدهند.همچنین افرادی که دارای راندمان بالای جوابگویی به ارباب و رجوع هستند، باید مورد حمایت و تشویق دولت قرار بگیرند.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=92223

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});