• امروز : جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
1

کمیته تحقیقات دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی تبریز رتبه اول کشور را کسب کرد

  • کد خبر : 83730
  • 09 آبان 1401 - 9:45
کمیته تحقیقات دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی تبریز رتبه اول کشور را کسب کرد
یاز اکو - رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز از کسب رتبه اول کمیته تحقیقات دانشجوئی این دانشگاه در کشور خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از ایرنا، بهمن نقی پور در مراسم اردوی آموزشی، فرهنگی و توجیهی دانشجویان جدیدالورود، از دانشگاه علوم پزشکی تبریز به عنوان یکی از موفق ترین دانشگاه های علوم پزشکی کشور یاد کرد و افزود: این مجموعه دانشگاهی، آموزشی و بهداشتی و در سایه زحمات، تلاش ها و دلسوزی اساتید، مسئولین و کارشناسان مجرب و توانمند و نیروی عظیم دانشجویی دارای جایگاه ویژه ای در تمامی عرصه های علمی، آموزشی، فرهنگی و پژوهشی است.

وی اظهار داشت: بر اساس ارزیابی های کشوری، دانشگاه علوم پزشکی تبریز جایگاه دوم و سوم جشنواره های آموزشی و پژوهشی را به دست آورده و در جشنواره ملی – هنری «سیمرغ» و قرآنی نیز رتبه های نخست حوزه علمی فرهنگی را دریافت کرده است.

نقی پور از دانشجویان به عنوان بال پرواز جامعه به سمت شکوفایی و پیشرفت در تمامی عرصه های علمی، آموزشی، فرهنگی و پژوهشی یاد کرد و ادامه داد: دانشجویان آینده سازان کشور هستند و دوران دانشجویی بهترین زمان برای توانمندسازی آینده فردی است و توصیه من به شما دانشجویان این است که علم را در کنار عمل به کار ببرید تا به همراه مباحث تئوری بتوانید به صورت عملی نیز بر بالین بیماران خدمت لازم را به جامعه بشری و سلامت انسان ها ارایه کنید.

وی با اشاره به اینکه دانشگاه علوم پزشکی تبریز از دانشگاه های سرآمد کشور است و همواره در زمینه های علمی، پژوهشی، فرهنگی و ورزشی خوش درخشیده است، افزود: مطمئن هستم با حضور دانشجویان جدید این موفقیت ها بیش از پیش دوام خواهد یافت.

نقی پور یادآور شد: وظیفه مسئولان دانشگاه است که محیط و زمینه های مساعد را برای فعالیت های علمی، فرهنگی و پژوهشی دانشجویان فراهم آورند تا استعدادها و پتانسیل بالقوه شما دانشجویان به فعلیت برسد.

وی یکی از بزرگ ترین نعمت های الهی را سلامتی و توانمندی جسمی، روحی، فکری و عقلی برای بشر دانست و گفت: این نعمت باعث دستیابی انسان به مراحل علمی بالاتر می شود و یکی دیگر از این نعمت ها وجود پدر و مادرهای شما هستند که اگر امروز توانستید در این مرحله از زندگی موفق باشید، مطمئناً در زیر سایه وجود آنهاست.

نقی پور، دانشگاه را لوکوموتیو و پیشران حرکت و پیشرفت جامعه دانست و ادامه داد: دانشجویان ستون دانشگاه هستند و دانشگاه با دانشجو معنی می یابد.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=83730

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});