• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
6

نقطه اشتراک تبریز و رشت، مبارزان مشروطه در دو شهر است

  • کد خبر : 88924
  • 27 آذر 1401 - 14:40
نقطه اشتراک تبریز و رشت، مبارزان مشروطه در دو شهر است
یازاکو - رییس شورای شهر تبریز از نقطه اشتراک تبریز و رشت، مبارزان مشروطه در دو شهر دانست و گفت: تبریز ستارخان و باقرخان و رشت میرزا کوچک خان جنگلی را داشت که در برابر استعمار ایستاد.

به گزارش پایگاه خبری یازاکو، حجت الاسلام والمسلمین رسول برگی در جلسه علنی شورای شهر در حضوراعضای شورای شهر رشت بیان کرد: رشت یکی از زیباترین شهرهای ایران و دارای شهرت جهانی است، این شهر به عنوان شهر خلاق غذا در یونسکو است و ۱۷۰ نوع غذای این شهر ثبت شده است.

وی با بیان اینکه رشت مدارس و آموزشگاه‌های آشپزی زیادی دارد ادامه داد: رشت شهری زیباست که دارای بازارچه صنایع دستی است و هر گردشگری را مجذوب خود می کند.

قصد داریم از مجموعه سرمایه‌گذاریشهر تبریز در رشت استفاده کنیم

رئیس شورای اسلامی شهر رشت گفت: تبریز تجربیات خوبی در مدیریت شهری دارد و می‌تواند الگوی خوبی برای دیگر شهرها باشد.

واثق کارگرنیا در جلسه شورای اسلامی شهر تبریز اظهار کرد: تجربیات تبریز در حل مشکلات بسیاری از شهرها می‌تواند مفید واقع شود.

حوزه ترافیک شهر رشت مشکلات اساسی داریم

وی گفت: در حوزه ترافیک شهر رشت مشکلات اساسی داردو به رغم منابع موجود، نتوانستیم یک خیابان جدید را در چهل سال گذشته به شهر اضافه کنیم.

وی ادامه داد: در رشت در حوزه پسماند و مدیریت آن مشکل داریم و از تجارب سایر شهرها در این حوزه استفاده می‌کنیم تا این معضل اساسی مدیریت شود.

کارگرنیا، شهر رشت را همچون شهر تبریز عنوان‌دار اولین‌ها دانست و گفت: رشت همچون تبریز و تهران، جزو اولین شهرهایی بود که شهرداری داشت و انجمن شهر نیز تشکیل یافت. ضمن بازدید از امکانات مدیریت شهری تبریز، قصد داریم از مجموعه سرمایه‌گذاری شهر تبریز در رشت استفاده کنیم.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=88924

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});