• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
3

اجرای پروژه‌های راهسازی به ارزش ۲۸ هزار میلیارد ریال در آذربایجان غربی

  • کد خبر : 93997
  • 15 بهمن 1401 - 13:45
اجرای پروژه‌های راهسازی به ارزش ۲۸ هزار میلیارد ریال در آذربایجان غربی
یاز اکو - مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی گفت: ساخت و توسعه راه‌های ارتباطی به عنوان اصلی‌ترین مأموریت کاری تعیین شده و در حال حاضر پروژه راهسازی به ارزش بیش از ۲۸ هزار میلیارد ریال در محورهای استان در دست اجراست.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از ایسنا، سید محسن حمزه لو افزود: این پروژه‌های راهسازی در بیش از ۳۶ کارگاه راهسازی شمال و جنوب استان اجرا می‌شود.

وی با اشاره به اینکه احداث ١٠٨ کیلومتر کریدور بزرگراهی و ٩۴ کیلومتر راه اصلی چشم‌انداز ساخت و توسعه راههای آذربایجان‌غربی در سالجاری تعیین شده است، گفت: برنامه امسال ساخت و توسعه ٢٠٢ کیلومتر کریدور بزرگراهی و راه اصلی در محورهای استان است.

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی با اعلام اینکه بیش از ۵۳۰ کیلومتر از کریدور بزرگراهی غرب کشور در آذربایجان غربی واقع شدە است، بیان کرد: در مجموع تاکنون ۴۴۰ کیلومتر از کریدور بزرگراهی غرب کشور در آذربایجان غربی به اتمام رسیده و زیربارترافیک رفته است.

حمزه‌لو بیان کرد: کریدور بزرگراهی غرب کشور، مرز بازرگان در شمال استان را به بندر امام خمینی (ره) در استان خوزستان متصل می‌کند.

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی گفت: نقشه راه توسعه و پیشرفت آذربایجان‌غربی حول محور اتمام کریدور بزرگراهی غرب کشور ترسیم شده و بر این مبنا باید از تمامی ظرفیت‌های موجود برای اتمام این پروژه راهسازی بهره جست.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=93997

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});