• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
3

۵۴۹ مورد اخطار به متجاوزان حریم خطوط لوله منطقه ۸ انتقال گاز داده شد

  • کد خبر : 94559
  • 19 بهمن 1401 - 12:30
۵۴۹ مورد اخطار به متجاوزان حریم خطوط لوله منطقه ۸ انتقال گاز داده شد
یاز اکو - مدیر منطقه ۸ عملیات انتقال گاز کشور از پایش ۲۵ هزار و ۷۰۰ کیلومتر از مسیر خطوط لوله انتقال گاز این منطقه جهت حفظ و صیانت از حریم خطوط لوله در سالجاری خبر داد و گفت: در این راستا ۵۴۹ مورد اخطار برای رفع تجاوزات حریم خطوط لوله داده شد.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از ایرنا، فیروز خدائی روز چهارشنبه گفت: با توجه به توسعه ساخت و سازها در مجاورت خطوط لوله انتقال گاز و به منظور حفظ حریم ایمنی و ممانعت از ساخت و سازهای غیر مجاز، پاسخ دهی به استعلام ها و نامه های اشخاص حقوقی، حقیقی و سازمان ها ضرورت داشته که در این مورد، طی ۹ ماهه سالجاری ۲ هزار و ۴۹۷ مورد پاسخ به استعلامات داده شده است.

وی با تاکید بر مشتری مداری و تسریع در پاسخگویی به مکاتبات و تلاش در جهت رفع مشکلات موجود، افزود: پاکسازی حریم و جلوگیری از ساخت و سازهای غیرمجاز به منزله صیانت از سرمایه های ملی بوده و فراهم کردن حداقل ایمنی و سلامتی برای ساکنین جوار خطوط لوله فشار قوی، در سرلوحه کار منطقه است.

خدائی، برضرورت جلوگیری از ساخت و سازهای غیرمجاز، برای فراهم کردن حداقل ایمنی و سلامتی برای ساکنان جوار خطوط لوله فشار قوی گاز تاکید کرد و همدلی و همکاری تمام نهادها و سازمان ها را خواستار شد.

وی خاطرنشان کرد: خطوط لوله گاز کشور از سرمایه های عظیم و ﺷﺮﯾﺎﻧ‌ﻬﺎی ﻣﻬﻢ اﻗﺘﺼﺎدی بوده و حفاظت و حراست از این سرمایه های ملی بسیار حائز اهمیت است.

خدائی با اشاره به اینکه بیشتر موارد رعایت نکردن حریم خطوط لوله در این منطقه مربوط به کشاورزان ، گاوداری ها ، مرغداری ها و ویلاسازی هاست، اظهار کرد: پس از سه مرتبه اخطار در صورت عدم اصلاح وضعیت، طبق قانون با همراهی نیروی انتظامی نسبت به قلع و قمع ساخت و سازهای بدوم مجوز اقدام می شود.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=94559

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});