• امروز : چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024
8
استاندار آذربایجان‌شرقی:

چرایی کمبود مرغ در بازار باید بررسی شود

  • کد خبر : 9521
  • 14 فروردین 1400 - 14:00
چرایی کمبود مرغ در بازار باید بررسی شود
یاز اکو - استاندار آذربایجان شرقی گفت: چرایی کمبود مرغ در بازار باید بررسی شود و برنامه‌ریزی‌های لازم برای تامین و ذخیره گوشت قرمز و مرغ در ماه مبارک رمضان انجام گیرد.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از ایرنا، محمدرضا پورمحمدی روز شنبه در جلسه تنظیم بازار استان با بیان اینکه مشکل مرغ می تواند در سایر حوزه ها نیز به وجود بیاید، افزود: اگر بررسی ها دقیق باشد می توان بر اساس آن برنامه ریزی های لازم را انجام داد تا در آینده در سایر حوزه ها با مشکل مواجه نشویم.

وی ادامه داد: در این راستا ضروری است تمام اطلاعات مرغ داری ها و کشتارگاه ها و فروشندگان مرغ در سامانه های جامع انبار و تجارت ثبت شود.

پورمحمدی گفت: معتقدم باید برگ کالا ایجاد شود تا در چنین مواقعی که در بازار با مشکل مواجه هستیم بتوانیم بازار را به وسیله آن کنترل کنیم و جهادکشاورزی و صنعتف معدن و تجارت سهیمه شهرستان های را مشخص کنند که چه میزان مرغ باید در شهرستان ها توزیع شود.

وی افزود: در شرایط فعلی و با نزدیک شدن به ماه مبارک رمضان و انتخابات برخی افراد آگاهانه و ناآگاهانه مشکلاتی ایجاد خواهند کرد که باید مدیریت شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان‌ شرقی گفت: ضروری است تمامی کشتارگاه ها، مرغداری ها، فروشندگان مرغ و پرکنده فروشان تمامی اطلاعات خود را در سامانه های جامع انبارها و تجارت ثبت کنند.

علی جهانگیری افزود: ثبت در سامانه باید از سوی دستگاه های زیربط به جد پیگری شود و فرصت تعیین شود که اگر ظرف مدت تعیین شده اقدام نکنند به تعزیرات معرفی شوند.

جهانگیری اظهار کرد: باید با کسانی که به هر بهانه ای از ورود اطلاعات به سامانه خودداری می کنند به جد برخورد شود و براساس دستورالعمل ملی ستاد تنظیم بازار تا اطلاع ثانوی قطعه بندی مرغ ممنوع است.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=9521

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});