• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
3

عیدی امسال پولِ یک دست کت و شلوار هم نیست! / رئیس کانون عالی کارگران بازنشسته: با مستمری ۶ میلیون تومانی، ۶ روز هم به سختی می‌شود زندگی کرد

  • کد خبر : 95269
  • 25 بهمن 1401 - 18:00
عیدی امسال پولِ یک دست کت و شلوار هم نیست! / رئیس کانون عالی کارگران بازنشسته: با مستمری ۶ میلیون تومانی، ۶ روز هم به سختی می‌شود زندگی کرد
یازاکو - محمد اسدی رئیس کانون عالی کارگران بازنشسته: هیچ حرفی نیست که رقم عیدی بسیار پایین است؛ این عدد (یک میلیون و هشتصد میلیون تومان) هیچ بخشی از هزینه‌های عید خانواده‌های بازنشسته را پوشش نمی‌دهد و به همین خاطر قصد داریم نشستی با مدیرعامل تامین اجتماعی داشته باشیم. روی این عدد واقعاً نمی‌توان اسمِ «عیدی» گذاشت؛ عیدی با این رقم در خورِ کرامت آدم‌ها نیست.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از ایلنا؛ محمد اسدی رئیس کانون عالی کارگران بازنشسته: هیچ حرفی نیست که رقم عیدی بسیار پایین است؛ این عدد (یک میلیون و هشتصد میلیون تومان) هیچ بخشی از هزینه‌های عید خانواده‌های بازنشسته را پوشش نمی‌دهد و به همین خاطر قصد داریم نشستی با مدیرعامل تامین اجتماعی داشته باشیم. روی این عدد واقعاً نمی‌توان اسمِ «عیدی» گذاشت؛ عیدی با این رقم در خورِ کرامت آدم‌ها نیست.

وقتی می‌گوییم عیدی، باید چیزی به یک پیرمرد بازنشسته بدهیم که لااقل پول یک دست کت‌وشلوار بشود؛ فرض محال بگیریم که همه در رفاه هستند و سفره‌ها خالی نیست، عیدی باید لااقل پول یک دست کت و شلوار بشود، الان کجا با یک میلیون و ۸۰۰ هزار تومان می‌شود یک دست کت و شلوار خرید؟

رنگین کردنِ سفره‌ی عیدِ بازنشستگان به کنار. دولت عیدی را برای همه گروه‌ها از کارمندان شاغل و بازنشسته گرفته تا نظامی‌ها، یکسان تعیین می‌کند؛ کارگران بازنشسته را هم مشمول همین مصوبه قرار می‌دهد درحالیکه کارگران بازنشسته معتقدند بایستی برابر با کارگران شاغل، عیدی پایان سال بگیرند.

 

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=95269

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});