• امروز : جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
3
اطلاعیه انجمن نظارت بر انتخابات اتاق های بازرگانی؛

مهلت ثبت نام رای دهندگان انتخابات تا ۱۰ اسفند تمدید شد

  • کد خبر : 95466
  • 27 بهمن 1401 - 14:30
مهلت ثبت نام رای دهندگان انتخابات تا ۱۰ اسفند تمدید شد
یازاکو - طبق اطلاعیه انجمن نظارت بر انتخابات اتاق های بازرگانی، مهلت ثبت نام رای دهندگان انتخابات تا 10 اسفند تمدید شد.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از اتاق تبریز؛ طبق اعلام انجمن نظارت بر انتخابات اتاق های بازرگانی با توجه به تغییر تاریخ دهمین دوره انتخابات اتاق ها مراتب ذیل جهت اطلاع و اقدام ابلاغ می شود:

– با توجه به تاخیر در شروع فعالیت انجمن، تعطیلات هفته گذشته و جاری، کثرت اعتراضات وارده به انجمن و مستندات ابرازی نامزدان و ضرورت بررسی دقیق آن ها جهت حفظ حقوق داوطلبان، انجمن نظارت در دوازدهمین جلسه خود برگزاری انتخابات را به روز شنبه ۲۰ اسفند ۱۴۰۱ موکول کرد.

-اشخاص حقیقی تا ساعت ۲۳:۵۹ روز چهارشنبه ۱۰ اسفند ۱۴۰۱ فرصت دارند با مراجعه به آدرس اینترنتیhttps://election.iccima.ir/ و تکمیل فرم های مربوطه و درج توضیحات لازم و بارگذاری اسناد مرتبط، نسبت به ثبت نام جهت احراز اهلیت رای دادن اقدام فرمایند. 
-شایان ذکر است اشخاص حقوقی به شرط دارا بودن حداقل دو سال سابقه عضویت پیوسته یا ناپیوسته و معتبر بودن کارت عضویت تا روز رای گیری بدون هیچ گونه ثبت نام مجاز به رای دادن هستند.

-در مورد اعضای حقیقی که علاوه بر کارت عضویت اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران دارای کارت بازرگانی معتبر تا تاریخ ۲۰ اسفند ۱۴۰۱ هستند نیز به صورت سیستمی فرآیند احراز اهلیت انجام خواهد شد و نیاز به ثبت نام در سامانه فوق الاشاره را ندارند و در صورت عدم احراز اهلیت، مراتب از طریق پیامک به اطلاع ذی نفعان خواهد رسید تا نسبت به ثبت نام اقدام کنند. در غیر اینصورت اهلیت نامبردگان محرز تلقی می شود. 

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=95466

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});