• امروز : چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024
4

دادستان: تجهیز مناطق حفاظت شده کلیبر به دوربین ضروری است

  • کد خبر : 96504
  • 06 اسفند 1401 - 17:00
دادستان: تجهیز مناطق حفاظت شده کلیبر به دوربین ضروری است
یاز اکو - دادستان عمومی و انقلاب اسلامی شهرستان کلیبر بر ضرورت تجهیز مناطق حفاظت شده به دوربین‌های پیشرفته به منظور پیشگیری از شکار غیرمجاز تاکید کرد.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از ایرنا، جواد حق وردی پور روز شنبه در بازدید از مناطق حفاظت شده کلیبر و در جمع محیط‌بانان اداره محیط زیست، صیانت و حفاظت از محیط زیست را عبادت دانست و افزود: تجهیز مناطق حفاظت شده به دوربین های پیشرفته ضروری است و این اقدام در راستای پیشگیری از شکارهای غیرمجاز موثر و مفید خواهد بود و راه سوء استفاده برای افراد متخلف را خواهد بست.

وی محیط بانان را کسانی دانست که این کار را با تمام وجود، علاقه و با عشق به حیاط وحش انجام می‌دهند.

حق وردی پور با اشاره به وسعت زیاد مناطق حفاظت شده شهرستان کلیبر و خداآفرین و تنوع حیات وحش منطقه، اضافه کرد: متاسفانه فقدان نیروی انسانی و ماشین آلات کافی موجب شده تا افراد فرصت طلب و سودجو از این ضعف، سوء استفاده کرده و گاه و بیگاه با ورود به مناطق حفاظت شده اقدام به شکار غیرمجاز گونه های حیوانی کمیاب موجود در منطقه کنند.

وی با قدردانی از تلاش های شبانه روزی محیط بانان و نگهبانان مناطق حفاظت شده، ادامه داد: همکاران فداکار محیط زیست با چنین سختی کاری باید از حقوق کافی برخوردار باشند تا بتوانند با کمترین دغدغه مالی و با تمام وجود همچون سرباز از محیط زیست پاسداری کنند.

حق وردی پور به کسانی که قصد ورود به مناطق حفاظت شده به منظور شکار غیرمجاز در شهرستان کلیبر را دارند هشدار داد عاقبت و پایان کار این افراد با قانون خواهد بود.

وی اعلام کرد: با تمام توان و به صورت قانونی از حیات وحش منطقه و کسانی که از آن پاسداری می‌کنند، حراست و حمایت خواهیم کرد و با قانون شکنان به شدت برخورد خواهد شد.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=96504

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});