• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
7

افتتاح پل همسان کابلی در آینده نزدیک

  • کد خبر : 9679
  • 15 فروردین 1400 - 14:30
افتتاح پل همسان کابلی در آینده نزدیک
یاز اکو - معاون فنی و عمرانی شهردار تبریز از افتتاح پل همسان کابلی و پروژه‌های جانبی آن در آینده ای نزدیک خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، محمدحسین اسحقی گفت: پروژه کلیدی پل همسان کابلی به همراه پروژه‌های جانبی آن از جمله رمپ خیابان توانیر به شهریار و لوب کمربندی میانی به جاده ائل‌گلی و همچنین عملیات اصلاحات کلان هندسی اتصال پروژه‌های فوق با جاده ائل‌گلی افتتاح می‌شود.

او افزود: با افتتاح این پروژه‌ها ضمن تکمیل قسمت‌های اعظمی از طرح تبادل پل اتحاد ملی، مشکلات ترافیکی شهروندان به صورت مناسب برطرف خواهد شد.

معاون فنی و عمرانی شهردار تبریز با اشاره به هزینه‌های تملک و اجرای این پروژه‌ها اظهار کرد: برای تملک و اجرای پروژه پل همسان و پروژه‌های جانبی آن ۴۰ میلیارد تومان هزینه شده است که ۴ میلیارد تومان آن مربوط به بحث‌های ترافیکی و فضای سبز پیرامون پروژه‌ها است.

او  اضافه کرد: از تلاش‌های همکاران شهرداری منطقه ۲، سازمان عمران، پیمانکاران شهرداری و پشتیبانی، حمایت و پیگیری‌های ستادی در اجرای این پروژه قدردانی می کنم.

اسحقی تنها بخش باقیمانده از این پروژه را اتصال رمپ دروازه تهران به خیابان توانیر معرفی کرد و اعلام داشت: اتصال رمپ دروازه تهران به توانیر، تنها بخش باقیمانده از پروژه پل همسان است که بخش اعظمی از تملک محل توسط شهردرای منطقه ۱ انجام شده و در طول سال جاری این رمپ نیز مورد بهره‌برداری قرار گرفته و کل طرح تبادل افتتاح می‌شود.

او  تصریح کرد: از تمامی مدیران، همکاران، اعضای شورای شهر و معاونت فنی و عمرانی استاندار (به عنوان رئیس شورای ترافیک استان) و پلیس راهور شهرستان تبریز که در اجرای پروژه‌های  فوق همکاری، حمایت و مساعدت نمودند، کمال تشکر و قدردانی را دارم.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=9679

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});