• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
2

در دیدار مدیر عامل مس سونگون با مدیر کل راه و شهرسازی استان: همکاری فی ما بین دو مجموعه در به سرانجام رسیدن پروژه های راه منجر خواهد شد

  • کد خبر : 97135
  • 11 اسفند 1401 - 22:30
در دیدار مدیر عامل مس سونگون با مدیر کل راه و شهرسازی استان: همکاری فی ما بین دو مجموعه در به سرانجام رسیدن پروژه های راه منجر خواهد شد
یازاکو - در دیدار مدیر عامل مس سونگون ضمن تقدیر و تشکر از همکاریهای اداره راه و شهرسازی استان با اشاره به اینکه صنایع مس ایران در راستای برنامه‌ریزی استراتژیک در جهت توسعه اقتصادی، سیاسی و اجتماعی منطقه،در تکمیل اتمام باند رفت قطعه اول بزرگراه خواجه-ورزقان را جزو اولویت‌های اصلی خود دانسته و با تأمین اعتبار مالی آن در به سرانجام رسیدن این پروژه، نقش کلیدی خود را در منطقه ایفا می‌کند.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از ارتباطات و اطلاع رسانی راه و شهرسازی؛ در این دیدار مدیر عامل مس سونگون ضمن تقدیر و تشکر از همکاریهای اداره راه و شهرسازی استان با اشاره به اینکه صنایع مس ایران در راستای برنامه‌ریزی استراتژیک در جهت توسعه اقتصادی، سیاسی و اجتماعی منطقه،در تکمیل اتمام باند رفت قطعه اول بزرگراه خواجه-ورزقان را جزو اولویت‌های اصلی خود دانسته و با تأمین اعتبار مالی آن در به سرانجام رسیدن این پروژه، نقش کلیدی خود را در منطقه ایفا می‌کند.

 

وی افزود: این طرح ازجمله طرح‌های نیمه‌تمام استان بود که با پیگیری نمایندگان منطقه در مجلس و مسئولان دولتی و تامین منابع ملی از سوی شرکت ملی مس ایران و مجتمع مس سونگون پیشرفت خوبی داشته است که جا دارد از دکتر رستمی مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران واقعا از مدیران جهادی هستند تقدیر و تشکر کنم.

 

عباس زاده با اظهار اینکه تلفات جاده‌ای استان بالا بوده باید تلاش کنیم با احداث راه‌های جدید، سفر امن و مطمئن را برای مردم ممکن کنیم.

 

وی اظهار کرد: با توجه به اینکه باند رفت به اتمام رسیده باند برگشت در حال اجراست و از تامین اعتبار و قول مساعد برای برگزاری مناقصه نواقصات قطعات دو ،سه و چهار خبر داد.

 

وی گفت: بهره برداری از این بزرگراه که موجب افزایش سرعت حمل و نقل، کاهش تصادفات و گسترش تعاملات اقتصادی منطقه شده است بارها مورد تقدیر مسئولان استانی و کشوری شده است.

 

در پایان این دیدارمدیر عامل مس سونگون در خصوص تامین مسکن کارکنان این مجموعه افزود: در راستای جهش نهضت ملی مسکن با موقعیت و اراضی عالی برای این مجموعه در نظر گرفته شده است که طی تفاهم نامه ای بین مس سونگون و اداره راه و شهرسازی اقدامات خوب و مثبتی برداشته خواهد شد.

 

در ادامه مدیر کل راه و شهرسازی در مورد تأمین زمین برای نهضت ملی مسکن گفت: در این طرح به واسطه ماده ۱۰ اراضی دولتی در اختیار سایر سازمان‌ها و ارگان‌های دولتی باید در اختیار راه و شهرسازی قرار گیرد که ۱۳۴ هکتار با همکاری ادارات و نهادهای استانی به نام راه و شهرسازی سند زده شده و از طریق ماده ۹ نیز شش هزار هکتار زمین در دو ماه گذشته با تغییر نمایندگی از منابع طبیعی در اختیار راه و شهرسازی قرار گرفته و همچنان پیگیر شناسایی اراضی ذیل این دو ماده هستیم.

 

وی با اعلام اینکه دولت فقط متعهد شده است زمین رایگان برای ساخت نهضت ملی مسکن تأمین کند تصریح کرد: بخشی از هزینه در قالب تسهیلات بانکی بوده و بخشی از آن آورده شخصی متقاضیان است که به تناسب پیشرفت سازه باید واریز شود.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=97135

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});