• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
2

ترخیص ۶۰ دانش‌آموز تبریزی از بیمارستان

  • کد خبر : 97374
  • 14 اسفند 1401 - 9:07
ترخیص ۶۰ دانش‌آموز تبریزی از بیمارستان
یاز اکو - رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز آخرین وضعیت دانش‌آموزان تبریزی که علایم مسمومیت داشتند را تشریح کرد و گفت: حدود ۶۰ نفر از این عزیزان ترخیص شده و مابقی تحت نظر بوده و مراقبت‌های لازم را دریافت می‌کنند.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از ایسنا، دکتر بهمن نقی‌پور، در مورد آخرین وضعیت دانش‌آموزان تبریزی که با علایم مسمومیت مواجه شده بودند، اظهار کرد: از لحظه اعلام گزارش، همکاران حوزه‌ی پزشکی و فوریت‌های پزشکی تمام تلاش خود را به کار گرفتند تا دانش‌آموزان عزیز خدمات لازم را دریافت کنند و مشکل خاصی به وجود نیاید.

وی با بیان این‌که از لحظه اعلام گزارش مسمومیت‌ها، همکاران ۱۱۵ به محل مراجعه کرده و تعدادی از دانش آموزان عزیز در محل مدارس مراقبت‌های لازم را دریافت کردند و چون مشکل خاصی نبود، به خانواده‌هایشان تحویل داده شدند، افزود: اما تعدادی هم به شکل سرپایی در بیمارستان‌ها اقدامات لازم را دریافت و ترخیص شدند.

وی با تاکید بر این‌که ۷۲ نفر از عزیزان نیز برای بهتر مراقبت کردن و برای این‌که با خیال راحت به منازلشان رهسپار کنیم، در چند مرکز درمانی تبریز تحت‌نظر و مراقبت قرار گرفتند که هم از نظر مراقبتی خیالمان راحت شده و هم بررسی‌های لازم انجام شد، ادامه داد: حدود ۶۰ نفر از این عزیزان ترخیص شده و مابقی تحت نظر بوده و مراقبت‌های لازم را دریافت می‌کنند که این عزیزان نیز به محض راحت شدن خیالمان، در اسرع وقت ترخیص خواهند شد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز در این رابطه متذکر شد: خوشبختانه تمامی دانش‌آموزان وضعیت پایدار و خوبی داشته و مشکل خاصی برایشان ایجاد نشده است و افراد تحت نظر نیز صرفاً جهت اطمینان خاطر تحت مراقبت هستند.

وی در ادامه با بیان این‌که مراجعان با یک سری علایم مشکوک به علایم مسمومیت مواجه بودند، افزود: خوشبختانه این عزیزان با هیچ عوارض و مسائلی مواجه نبوده و وضعیت پایدار و خوبی دارند.

وی با تاکید بر این‌که وضعیت موجود کاملاً پایدار بوده و همکاران ما آمادگی‌های لازم برای هر گونه کمک را دارند، گفت: امیدواریم با بررسی‌ها و اقداماتی که آموزش و پرورش و سایر عزیزان انجام می‌دهند، شاهد هیچگونه سوءاستفاده از این موضوع نبوده و با نهایت کمک و آرامش، عزیزان در مدارس به فعالیت‌های خود پرداخت کنند.

نقی‌پور در خاتمه در مورد منشاء مسمومیت‌ها، گفت: هنوز چیزی مشخص نشده و در صورت مشخص شدن منشا مسمومیت‌ها، موارد را به اطلاع مردم عزیز خواهیم رساند.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=97374

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});