• امروز : پنج شنبه - ۳۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 18 April - 2024
2
صمد حسن زاده؛ کاندیدای دهمین انتخابات اتاق بازرگانی تبریز:

اتاق تبریز مرکز اقتصادی استان است

  • کد خبر : 98013
  • 18 اسفند 1401 - 9:00
اتاق تبریز مرکز اقتصادی استان است
یاز اکو - صمد حسن زاده مدیرعامل گروه صنعتی کاشی تبریز گفت: اتاق تبریز همواره به عنوان مرکز اقتصادی استان رسالت داشته و دارد.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از شهر بورس، صمد حسن زاده مدیرعامل گروه صنعتی کاشی تبریز در محفل ائتلاف تشکل‌ها با بیان این مطلب اظهار کرد: اتاق تبریز همواره به عنوان مرکز اقتصادی استان همیشه برای توسعه آذربایجان شرقی و کشور رسالت داشته و دارد.

وی افزود: ما نیاز داریم با همین همت و حس همبستگی در کنار یکدیگر به تکلیف خود عمل کنیم.

حسن‌زاده گفت: این محفل برای آشنایی همه‌ی اعضای دغدغه‌مند با کاندیداهای این تشکل و انتخاب بهتر برای تعیین آینده‌ی چهارساله اتاق تبریز است.

ریاست صمد حسن زاده در اتاق تبریز

صمد حسن زاده در اردیبهشت ماه ۱۳۹۴ در دوره جدید انتخابات هیات رئیسه به عنوان رییس جدید اتاق بازرگانی تبریز انتخاب شد.

در این انتخابات ۵۶۱ نفر از اعضای اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تبریز آرای خود را به صندوق انداختند.

هیات نمایندگان این دوره از اتاق تبریز در بخش صنعت متشکل از آقایان یونس ژائله، رسول بیوک، علی سالک نجات، پرویز بیوک و سید باقر شریف زاده و در بخش بازرگانی متشکل از مسعود بنابیان، قاسم قویدل، سونیا اندیش، اسماعیل چمنی و رضا کامی است.

صمد حسن زاده مدیرعامل گروه صنعتی کاشی تبریز کیست؟

صمد حسن زاده مدیرعامل گروه صنعتی کاشی تبریز است که پیش از این عناوینی همچون چهره ملی حوزه صنعت و کارآفرینی و دریافت جایزه برترین رهبر کسب و کار در خاورمیانه و شمال آفریقا و آسیا را در کارنامه دارد.

گروه صنعتی کاشی تبریز به عنوان یک مجموعه مطرح و برند مطمئن در زمینه تولید انواع کاشی و سرامیک فعالیت خود را از سال ۱۳۶۲ شروع کرده است.

تغییرات اصولی در زمینه مدیریت و خطوط تولید باعث شده است که این شرکت بتواند روز به روز مسیر پیشرفت در زمینه تولید بهتر و با کیفیت تر را تجربه کند.

این تغییرات در سال ۱۳۷۷ باعث شد تا تنها با یکسال فعالیت، این مجموعه بتواند جایگزین مناسبی برای نمونه های کاشی و سرامیک خارجی در کشور باشد.

تلاش مدیران و سهامداران این مجموعه در کنار تکنولوژی پیشرفته و به روز آن توانسته است این تولید کننده داخلی را در کنار برترین تولیدکنندگان کاشی و سرامیک قرار دهد.

آغاز به کار صنایع کاشی تبریز با شرکت کرابن اسپانیا (که یکی از قدرت های برتر در زمینه تولید کاشی و سرامیک محسوب می شود) در سال ۱۳۸۲ باعث شد تا دو سال بعد، این مجموعه بتواند سرامیک کف خود را با نام کرابن سرامیک تبریز روانه بازار کند.

هم اکنون این مجموعه، محصولات تولیدی خود را به بسیاری از کشور های خارجی به خصوص کشورهای خاورمیانه ارسال می کند. کاشیران، نمایندگی کاشی تبریز در تهران است که تمامی مدل های جذاب و پرطرفدار این برند را به صورت اینترنتی و حضوری به فروش می رساند.

به کمک اطلاعات جامع موجود در سایت کاشیران می توانید به راحتی اطلاعات موردنیاز درباره دفتر مرکزی کاشی تبریز را پیدا کنید.

انتخاب صمد حسن زاده مدیرعامل گروه صنعتی کاشی تبریز بعنوان چهره ملی حوزه صنعت و کارآفرینی

معاونت فرهنگی و اجتماعی سازمان تأمین اجتماعی در جهت فرهنگ سازی و توسعه فرهنگ کارآفرینی و معرفی کارآفرینان نمونه کشور همچنین در راستای تشکیل محیطی تعاملی و همکاری میان فعالان حوضه های متعدد اقتصادی در حوضه صنعت، کشاورزی و خدمات و تشکیل ارتباطات دو طرفه با کارفرمایان، هفتمین جشنواره انتخاب چهره‌های برتر حوزه صنعت و کارآفرینی را در دو سطح ملی و استانی درد سال ۹۷ برگزار کرد.

صمد حسن زاده مدیرعامل محترم گروه صنعتی کاشی تبریز بعنوان چهره ملی حوزه صنعت و کارآفرینی در هفتمین جشنواره چهره های برتر کارفرمایی سازمان تأمین اجتماعی انتخاب شد.

دریافت جایزه برترین رهبر کسب و کار در خاورمیانه و شمال آفریقا و آسیا

در مراسم معرفی “برترین رهبران کسب و کار و جایزه شعف مشتری” صمد حسن زاده مدیرعامل گروه صنعتی کاشی تبریز جایزه برترین رهبر کسب و کار در خاورمیانه و شمال آفریقا و آسیا اهدا شد.

این مجموعه در ۲۵ دسامبر ۲۰۱۶ ، مفتخر به دریافت این جایزه در صنعت تولید کاشی و سرامیک در منطقه خاورمیانه، آفریقای شمالی و آسیا توسط مرکز تحقیق و بررسی قدیمی ترین دانشگاه سوئیس (ZHAW)، بزرگ ترین موسسه رهبری در جهان (Institute Of Leadership & Management) و نهاد اعتبار بخشی آکادمیک کشور انگلستان (ASIC) در کشور امارت (MENNA) شده است.

نتایج و عملکرد های اثر بخش خلق شده به همراهی رهبران سازمان ها، به عنوان معیار های مهم انتخاب بهترین رهبران در نظر گرفته شد و بیش از ۴۰۹ رهبر موفق تجاری در منطقه در این اجلاس مورد ارزیابی و بررسی از سوی هیئت داوران قرار گرفتند که تنها ۵۶ مدیر عامل موفق به اخذ جایزه و تندیس شدند.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=98013

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});