• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
3

افتتاح ایستگاه متروی قونقا تبریز در هفته جاری

  • کد خبر : 98238
  • 20 اسفند 1401 - 22:15
افتتاح ایستگاه متروی قونقا تبریز در هفته جاری
یازاکو - مدیرعامل سازمان حمل و نقل ریلی شهرداری تبریز از افتتاح ایستگاه متروی قونقا تبریز در هفته آینده خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از ایسنا؛ یعقوب وحیدکیا، شنبه ۲۰ اسفندماه در جریان بازدید از ایستگاه قونقا  ضمن اشاره به نصب تجهیزات، پله‌برقی‌ها و سیستم‌های روشنایی این ایستگاه، افزود: با وجود پیچیدگی‌های خاص اجرایی و صعوبت کار در ایستگاه قونقا، مجموعه مترو در راستای وعده صادق اتمام این ایستگاه مقارن با اعیاد شعبانیه و عید نوروز، به صورت شبانه‌روزی حتی در روزهای تعطیل نیز عملیات اجرایی را پیش بردند و با بالا بردن سرعت اجرایی در کنار رعایت استانداردهای لازم، این ایستگاه را نیز به اتمام رساندند.

وی افزود: تلاشگران مترو در سال جاری با تعهد کاری و سرعت اجرایی، فصل نوینی در تاریخ حمل‌ونقل ریلی گشودند که اتمام سه ایستگاه لاله، گازران و قونقا، مؤیّد تلاش‌های ارزنده این عزیزان است.

وی ادامه داد: از آنجا که بخش اعظمی از این اقدامات در زیرزمین و پنهان از انظار عمومی است، آنچنان که باید این تلاش‌ها در معرض دید مردم نیست.

به نقل از روابط عمومی سازمان حمل و نقل ریلی شهرداری تبریز، وحیدکیا گفت: یک محاسبه ساده عملیاتی از فعالیت‌های کارگران مترو، نشان از تعهد و اهتمام ویژه این عزیزان در ۲۵ متر زیر زمین است که بنده به‌عنوان عضو کوچکی از این خانواده، قدردان زحمات مهندسان، تکنسین‌ها، کارگران و تمامی عوامل اجرایی هستم.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=98238

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});