• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
5

۱٫۵ میلیارد دلار صادارات غیرنفتی آذربایجان شرقی

  • کد خبر : 98355
  • 22 اسفند 1401 - 10:15
۱٫۵ میلیارد دلار صادارات غیرنفتی آذربایجان شرقی
یاز اکو - استاندار آذربایجان شرقی صادرات استان در سال جاری را یک و نیم میلیارد دلار عنوان کرد و گفت: امیدواریم با اقدامات برنامه ریزی شده، این میزان در سال آینده افزایش یابد.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از خبرگزاری فارس از تبریز، عابدین خرم در نود و چهارمین نشست شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی آذربایجان شرقی به تلاش مدیران بخش های دولتی و خصوصی در پیگیری معضلات موجود در استان در قالب شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی اشاره کرد.

وی، احیای واحدهای راکد، ثبات بازار ارز و سکه، تامین سرمایه در گردش برای واحدهای تولیدی، نوسازی ماشین آلات فرسوده و ورود به درگاه الکترونیک را از جمله برنامه های راهبردی تیم اقتصادی دولت در سال ۱۴۰۲ عنوان کرد.

خرم، صادرات استان در سال جاری را یک و نیم میلیارد دلار عنوان کرده و گفت: امیدواریم با اقدامات برنامه ریزی شده، این میزان در سال آینده افزایش یابد.

رئیس شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی آذربایجان شرقی با اشاره ای به حضور پرشور بخش خصوصی در انتخابات اتاق تبریز نیز گفت: امیدواریم تیم جدید با روحیه و نشاط بیشتر درصدد ایجاد اتاقی فعال تر باشند.

یونس ژائله، رئیس اتاق تبریز نیز در این نشست بر تلاش بخش خصوصی استان برای رشد و توسعه استان تاکید کرد و گفت: امیدواریم در سال جدید با همدلی بیشتر بین بخش خصوصی، شاهد رشد و اعتلای اقتصاد استان باشیم.

این نشست با دستورجلسه بررسی دستورالعمل صدور صورتحساب الکترونیکی سازمان امور مالیاتی و بررسی پیش نویس دستورالعمل اجرایی طرح نوسازی و بازسازی صنایع کشور برگزار شد.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=98355

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});