• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
4

پویش نوروزی همراهان سفر ایمن در آذربایجان شرقی

  • کد خبر : 98369
  • 22 اسفند 1401 - 11:15
پویش نوروزی همراهان سفر ایمن در آذربایجان شرقی
یاز اکو - مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان شرقی گفت: همزمان با ایام نوروز، پویش نوروزی «همراهان سفر ایمن» در ۲ مجتمع خدماتی رفاهی بین راهی استان اجرا می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی اورجعلی علیزاده افزود: این پویش با اهداف و برنامه‌های سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور در خصوص فرهنگ سازی، ارتقای ایمنی و کاهش سوانح رانندگی در قالب مجموعه‌ای از برنامه‌های فرهنگی، رسانه‌ای و هنری اجرا می‌شود.

وی ادامه داد: کمک به افزایش ایمنی سفر‌های نوروزی برای خودرو‌های استفاده کنندگان شخصی و حمل و نقل عمومی و ترغیب رانندگان به توقف وسایل نقلیه در طول سفر با هدف رفع خستگی ناشی از رانندگی طولانی از جمله اهداف پویش نوروزی «همراهان سفر ایمن» است.

علیزاده اضافه کرد: اشاعه و پاسداشت ارزش‌های دینی و مذهبی در طول سفر، ارتقای دانش عمومی جامعه در خصوص فرهنگ ایمنی و درست رانندگی کردن و به کارگیری هنر در خدمت ایمنی برای ایجاد جاذبه‌های جاده‌ای از دیگر اهداف این پویش است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان یادآور شد: این پویش در مجتمع‌های خدماتی رفاهی بین راهی شقایق واقع در کیلومتر ۷ آزادراه تبریز – زنجان در مسیر برگشت و مجتمع راه ابریشم (کاظمی نژاد) کیلومتر ۲۰ آزادراه تبریز- زنجان در مسیر رفت از ساعت ۹ صبح تا ۱۷ بعد از ظهر اجرا می‌شود.

۴۲ مجتمع خدمات بین راهی در آذربایجان شرقی فعال است.

آذربایجان‌شرقی ۲۳۵ کیلومتر آزادراه، ۴۵۳ کیلومتر بزرگراه، ۹۲۲ کیلومتر راه اصلی، ۲ هزار و ۷۵ کیلومتر راه فرعی و ۱۰ هزار و ۴۴۱ کیلومتر راه روستایی دارد.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=98369

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});