• امروز : چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024
3

احداث ۲۵ بازارچه محلی در سال ۱۴۰۲

  • کد خبر : 98378
  • 22 اسفند 1401 - 11:45
احداث ۲۵ بازارچه محلی در سال ۱۴۰۲
یاز اکو - سرپرست سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری تبریز گفت: شهر تبریز با توجه به وسعت و جمعیت آن نیاز به ۴۵ بازارچه دارد و افق سال آینده سازمان میادین احداث ۲۵ بازارچه محلی است.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از شهریار، مهدی کیانی در سیزدهمین نشست از سلسله نشست‌های خبری مدیران شهرداری تبریز اظهار کرد: علاوه بر حضور ناظر مقیم بازارچه، نظارت بر بازارچه‌های محلی را در سال آتی هوشمند می‌کنیم.

وی افزود: قیمت‌گذاری در بازارچه‌های تحت پوشش سازمان و اثرگذاری آن در دیگر بازارچه‌ها در سال آتی در دستور کار سازمان میادین خواهد بود.

کیانی با اشاره به فعالیت نمایشگاه‌های نوروزی خاطرنشان کرد: در تمام نمایشگاه‌های نوروزی توزیع میوه و تره‌بار، گوشت، پروتئین و حبوبات انجام شده و علاوه و بر سیب و پرتقال، یک‌هزار تن میوه مختلف در سطح شهر با قیمت متفاوت عرضه خواهد شد.

سرپرست سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری تبریز با اشاره به آخرین وضعیت میدان شهریار نیز گفت: میدان میوه و تره‌بار شهریار پروژه‌ای مشارکتی بوده و ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

وی یادآور شد: فاز اول این میدان تا پایان سال آتی به بهره‌برداری رسیده و با افتتاح آن شاهد کاهش تردد دو هزار خودرو به سمت میدان بزرگ میوه و تره‌بار خواهیم بود.

سلسله نشست‌های خبری مدیران شهرداری تبریز به همت اداره کل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری تبریز و با هدف تبیین عملکرد مناطق و سازمان‌ها و شرکت‌های تابعه شهرداری تبریز و با حضور نوبتی اصحاب رسانه به عنوان نمایندگان افکار عمومی برگزار می شود.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=98378

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});