• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
8
فرماندار ورزقان:

کارگران اجازه سوء استفاده را به بدخواهان نظام ندادند/ پیگیری مطالبات در دستور کار است

  • کد خبر : 40975
  • 15 آذر 1400 - 13:30
کارگران اجازه سوء استفاده را به بدخواهان نظام ندادند/ پیگیری مطالبات در دستور کار است
یاز اکو - فرماندار ورزقان از پایان تجمع صنفی کارگران مجتمع مس سونگون این شهرستان پس از چندین نوبت گفت و گو‌ با نمایندگان کارگری خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو، محمدباقر خانی در گفت‌وگو با خبرنگاران در تشریح جزئیات این اتفاق، گفت: دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی که همواره به دنبال فرصتی برای ضربه زدن به اسلام و انقلاب‌اند؛ این بار نیز با سیاه‌نمایی و انتشار وارونه واقعیت سعی در سوءاستفاده از تجمع صنفی کارگران مجتمع مس سونگون ورزقان داشتند. خوشبختانه با آگاهی کارگران عزیز این بار نیز در رسیدن به اهداف خود ناکام ماندند.

وی افزود: کارگران مجتمع مس سونگون در چند ماه اخیر مطالباتی را تحت عنوان همسان سازی حقوق و امنیت شغلی مطرح می‌کردند. از نخستین روزهای مطالبه، موضوع برای طی مراحل قانونی در دستور کار کمیسیون‌های کارگری شهرستان و استان قرار گرفت.

فرماندار ورزقان تاکید کرد: به هیچ عنوان اجازه تضییع حقوق کارگران به واحدهای تولیدی و اقتصادی در سطح شهرستان داده نخواهد شد

وی تصریح کرد: کارگران عزیز مطمئن باشند در چهارچوب قوانین تمامی موارد و مطالبات مطرح از سوی آنان پیگیری خواهد شد.

وی ضمن تشکر از همراهی شایسته کارگران مجتمع مس سونگون با دستگاه‌های مسئول در پایان دادن به تجمعات با هدف تداوم تولید گفت: شایسته است از همکاری مطلوب اعضای شورای تأمین و دستگاه‌های امنیتی، اطلاعاتی و قضایی استان و شهرستان در پشتیبانی از تولید و جامعه‌ کارگری تشکر و قدردانی کنم.

خانی در پایان خاطر نشان کرد: تمامی مسائل کارگری در کمیسیون‌های مربوطه رصد و پیگیری می‌شود. انتظار می‌رود کارگران واحدهای تولیدی پیش از هر اقدامی مطالبات خود را از طریق مراجع ذی صلاح و به صورت قانونی پیگیری کنند.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=40975

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});