• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
7

در جلسه استاندار با اعضای جدید هیات نمایندگان اتاق تبریز چه گذشت؟

  • کد خبر : 98389
  • 22 اسفند 1401 - 12:45
در جلسه استاندار با اعضای جدید هیات نمایندگان اتاق تبریز چه گذشت؟
یاز اکو - استاندار آذربایجان شرقی، پیشرفت استان را در گرو فعالیت بخش خصوصی قوی دانست.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از خبرگزاری فارس از تبریز، عابدین خرّم در دیدار با اعضای جدید هیات نمایندگان اتاق تبریز در محل این اتاق با تبریک به منتخبان اظهار کرد: همگی شما جزو برندهای استان بوده و به وجود تک به تک شما افتخار می کنیم.

وی ادامه داد: شهر تبریز برای توسعه و پیشرفت نیاز به اتاق بازرگانی برجسته و پیشرو دارد و عملکرد مناسب این اتاق موجب افتخار برای آذربایجان شرقی است.

تحقق ایران قوی بدون بخش خصوصی قوی ممکن نیست

خرّم با بیان اینکه تحقق ایران قوی بدون بخش خصوصی قوی ممکن نیست، گفت: دولت وظیفه حمایت و تسهیل گری را بر عهده داشته و همواره این تاکید را به تیم اقتصادی دولت در استان داشته‌ایم که به بخش خصوصی کمک کرده و یاری‌گر این بخش باشند.

استاندار آذربایجان شرقی، اتاق بازرگانی را قرارگاه اقتصادی استان دانسته و گفت: قطعا اعضای جدید هیات نمایندگان اتاق تبریز می توانند با یک‌پارچگی و وحدت لازم، استان را در مسیر توسعه قرار دهند.

تبدیل آذربایجان شرقی به پایتخت اقتصادی کشور

یونس ژائله رئیس اتاق تبریز نیز در این نشست با بیان اینکه کار کارشناسی در اتاق تبریز را سرلوحه کار خود قرار خواهیم داد، گفت: قطعا مشاور صدّیقی برای قوای سه گانه بوده و تلاش لازم را نسبت به تولید ثروت برای استان خواهیم داشت.

وی ادامه داد: فعالان بخش خصوصی استان حتی در سخت ترین شرایط بیماری کرونا نیز تلاش لازم را برای حفظ نیروی کار خود کرده و بالاترین میزان کمک های خیرخواهانه را داشته اند.

رئیس اتاق بازرگانی تبریز با اشاره به اینکه سعی خود را برای تبدیل آذربایجان شرقی به پایتخت اقتصادی کشور خواهیم داشت، گفت: اعضای جدید هیات نمایندگان اتاق تبریز تلاش خود را برای بهبود اقتصاد استان به کار خواهند بست.

در این نشست جمعی دیگر از اعضای جدید هیات نمایندگان اتاق تبریز به بیان دیدگاه های خود پیرامون برنامه های آتی این اتاق پرداختند.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=98389

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});