• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
5

۱۲.۳ میلیارد تومان برای توسعه فضای ورزشی در مناطق کم برخوردار تبریز هزینه شد

  • کد خبر : 98655
  • 24 اسفند 1401 - 15:00
۱۲.۳ میلیارد تومان برای توسعه فضای ورزشی در مناطق کم برخوردار تبریز هزینه شد
یاز اکو - شهردار تبریز با اشاره به نگاه مدیریت شهری به مناطق کم‌برخوردار در حوزه اجتماعی و ورزشی، گفت: در این راستا ۱۲ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان در ماه های اخیر برای توسعه فضای ورزشی در این مناطق هزینه شد.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از ایرنا، یعقوب هوشیار روز چهارشنبه در جمع اعضای شورای اسلامی این شهر افزود: رویکرد مدیریت شهری در سال آینده، توسعه کارکردهای اجتماعی به ویژه در مناطق کم‌برخوردار شهر است که در این راستا ۲ هزار برنامه فرهنگی و ورزشی مدون اجرا می شود.

وی با بیان اینکه در این راستا ۲ زمین چمن مصنوعی فوتبال در مناطق کم برخوردار تکمیل و آماده بهره برداری شده است، اظهار کرد: زمین چمن مصنوعی مجموعه های ورزشی «کوجوار» و «ایثار» جمعه این هفته به بهره برداری می رسد.

شهردار تبریز با اشاره به اینکه در چند سال اخیر ۱۷ باب زمین چمن ورزشی مصنوعی در محلات کم‌برخوردار این شهر احداث شده است، گفت: شهرداری تلاش می کند با ایجاد امکانات تفریحی و ورزشی به نیاز و خواسته های شهروندان در زمینه ایجاد اماکن مناسب برای گذراندن اوقات فراغت و ورزش پاسخ داده و زمینه را برای افزایش نشاط و شادابی آنان فراهم کند.

هوشیار، ادامه داد: پروژه‌های چمن مصنوعی و جداره‌سازی دیوار زمین ورزشی ایثار مشرف به احمدآباد و زمین چمن مصنوعی کوجوار با رعایت تمام استانداردها جهت رفاه حال شهروندان و اوقات فراغت جوانان احداث شده است.

وی یادآور شد: چمن مصنوعی و جداره‌سازی دیوار زمین ورزشی ایثار با هزینه ۹ میلیارد تومانی در راستای توزیع عادلانه منابع در مناطق کم‌برخوردار از سوی شهرداری اجرا شده است.

شهردار تبریز با اشاره به اینکه زمین چمن مصنوعی کوجوار نیز با اعتبار سه میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان اجرا و آماده بهره برداری است، یادآور شد: در قالب توسعه کارکردهای اجتماعی به ویژه در مناطق کم‌برخوردار شهر، تمام مناطق و سازمان‌ها موظف هستند برای ۵۲ هفته سال آینده برنامه‌های اجتماعی، فرهنگی و ورزشی برگزار کنند.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=98655

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});