• امروز : شنبه - ۶ مرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 July - 2024
1

اتمام عملیات کفسازی ۳ هزار متر مربعی روفوژ میانی جاده جوان

  • کد خبر : 144440
  • 10 خرداد 1403 - 10:30
اتمام عملیات کفسازی ۳ هزار متر مربعی روفوژ میانی جاده جوان
یازاکو - شهردار منطقه ۳ تبریز از اتمام عملیات کف سازی روفوژ میانی جاده جوان در ۳ هزار متر مربع خبر داد وگفت: با تلاش همکاران عمرانی منطقه پروژه بازگشایی و تعریض جاده جوان با آسفالت ریزی و کف سازی رفوژ میانی این مسیر آماده بهره برداری می شود.

به گزارش پایگاه خبری یازاکو، علی قاسمی با اعلام خبر تسریع و شتاب عملیات عمرانی در جاده جوان در راستای تعریض و بازگشایی امتداد این جاده و ساماندهی ورودی شرقی ورزشگاه یادگار امام(ره) خبر داد وگفت: عملیات تعریض وهمچنین بازگشایی امتداد خیابان جوان به طول ۳۵۰ متر وعرض ۳۵ متردرحال اتمام است

وی گفت: برای آماده سازی این مسیر دسترسی به ورزشگاه یادگار امام ( ع ) به ارتفاع ۳ متر وحجم ۲ هزار متر مکعب دیوار سنگی احداث وهمچنین ۵ هزار متر جدول گذاری انجام شده است.

وی با اشاره به تسریع در عملیات عمرانی این پروژه گفت: با تلاش همکاران معاونت عمرانی عملیات آسفالت ریزی این مسیر به طول هزار متر و در عرض ۱۰ متر با ۳ هزار تن آسفالت در حال انجام است که به زودی این پروژه آماده بهره برداری کامل می شود.

وی افزود: این پروژه دارای دو لاین رفت و برگشت است که برای همسطح سازی لاین های رفت وبرگشت ، به طول ۴۵۰ متر ودر ارتفاع ۱۰ متر وبه حجم ۸۰۰ هزار متر مکعب عملیات خاک برداری و خاکریزی انجام شده است.

قاسمی ادامه داد: همچنین جدول گذاری جوب های سمت شرقی وغربی وهمچنین رفوژ میانی این جاده به طول ۵ هزار متر به اتمام رسیده است.

وی ادامه داد: با اجرای عملیات عمرانی در ضلع شرقی ورزشگاه یادگار امام، خیابان جوان به عنوان مسیر دسترسی به استادیوم به طول ۸۵۰ متر افزایش و عرض آن تا ۳۵ متر تعریض می گردد.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=144440

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});