• امروز : یکشنبه - ۳۱ تیر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 21 July - 2024
1

پوستر سومین دوره جشنواره رسانه‌ای پژوهشی “تبریز ما” رونمایی شد

  • کد خبر : 149267
  • 31 تیر 1403 - 11:10
پوستر سومین دوره جشنواره رسانه‌ای پژوهشی “تبریز ما” رونمایی شد
یازاکو - پوستر سومین جشنواره رسانه‌ای _ پژوهشی "تبریز ما" به همراه کتاب آسیب شناسی و ارزیابی مشارکت شهرداری تبریز در سرمایه گذاری رونمایی شد.

به گزارش پایگاه خبری یازاکو، رئیس مرکز پژوهش های شورای اسلامی شهر تبریز در خصوص کتاب آسیب شناسی و ارزیابی مشارکت شهرداری تبریز در سرمایه گذاری که در جلسه علنی شورا ی شهر، رونمایی شد، تشریح کرد: این کتاب یکی از آثار مکتوب مرکز پژوهش های شورای اسلامی شهر تبریز است که به موضوع مهم آسیب شناسی مشارکت شهرداری تبریز در  امور سرمایه گذاری از ادوار گذشته تا سال ۱۴۰۰ پرداخت کرده است.

روح‌ الله رشیدی با بیان اینکه سومین جشنواره “تبریز ما” امسال برگزار خواهد شد، اظهار کرد: در نخستین دوره از این جشنواره ۱۳۰ اثر به دبیرخانه ارسال شده بود که این رقم در دور دوم به ۳۰۴ اثر به افزایش یافت به طوری که سال گذشته در این جشنواره، به برگزیدگان اعتبار پژوهشی داده شد.

رشیدی با اشاره به اینکه دریافت آثار اصحاب رسانه از امروز شروع شد، خاطر نشان کرد: آخرین مهلت ارسال آثار به این جشنواره تا پایان شهریور سال‌جاری بوده و بازه زمانی انتشار آثار ارسال اصحاب رسانه از ۱۵ شهریور سال ۱۴۰۲ تا پانزدهم شهریور امسال است. علاقمندان برای ارسال اثر به سایت مرکز پژوهش های شورای اسلامی شهر کلانشهر تبریز به نشانی  https://rctbz.tabriz.ir (https://rctbz.tabriz.ir/) مراجعه کنند.

وی افزود: سومین جشنواره پژوهشی-رسانه‌ای «تبریزما» توسط مرکز پژوهش‌های شورای اسلامی کلانشهر تبریز و در دو بخش پژوهشی و رسانه‌ای و در قالب های گزارش، یادداشت و مقاله، گفت و گو، عکس و چند رسانه ای، مقالات علمی _ پژوهشی برگزار می شود.

گفتنی است، محورهای اصلی سومین جشنواره “تبریز ما” شامل عدالت شهری، سرمایه گذاری و اقتصاد شهری، محیط زیست شهری، شهرسازی و معماری، ترافیک و حمل و نقل شهری، پروژه های عمرانی، مسائل فرهنگی و اجتماعی، دیپلماسی شهری، حاشیه نشینی و بافت فرسوده، شفافیت، تاریخ و هویت شهری، ورزش و نشاط اجتماعی، مردمی سازی مدیریت شهری، گردشگری شهری، تعرفه عوارض محلی‌وبرنامه و بودجه شهرداری تبریز است.

 جشنواره  “تبریز ما” از سال ۱۴۰۱ به همت شورا  و شهرداری تبریز از سال ۱۴۰۱ شروع به کار کرده و با استقبال گسترده اصحاب رسانه مواجه شده است.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=149267

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});