• امروز : شنبه - ۶ مرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 July - 2024
1

رگبار و رعدوبرق در آذربایجان شرقی، اردبیل و آذربایجان غربی

  • کد خبر : 149940
  • 06 مرداد 1403 - 14:00
رگبار و رعدوبرق در آذربایجان شرقی، اردبیل و آذربایجان غربی
یازاکو - کارشناس سازمان هواشناسی از رگبارو رعدوبرق در استان‌های آذربایجان شرقی، اردبیل، آذربایجان غربی، مازندران و گیلان طی امروز خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری یازاکو، امین حسین نقشینه در گفت و گو با خبرنگاران با اشاره پیش‌بینی وضعیت آب و هوای امروز اظهار کرد: امروز در استان گیلان، برخی نقاط مازندران و اردبیل، شمال استان‌های آذربایجان شرقی و آذربایجان غربی، رگبار، رعد و برق و وزش باد پیش بینی می‌شود.

وی افزود: یکشنبه با تقویت جریانات شمالی بر روی دریای خزر، در استان‌های اردبیل، گیلان، مازندران، گلستان، نیمه شمالی استان‌های آذربایجان غربی و آذربایجان شرقی، ارتفاعات البرز واقع در استان‌های زنجان، قزوین، البرز، تهران، سمنان و خراسان شمالی، رگبار و رعد و برق و وزش باد رخ خواهد داد.

کارشناس هواشناسی گفت: دوشنبه بارش در استان‌های ساحلی دریای خزر، اردبیل و ارتفاعات البرز ادامه خواهد داشت. همچنین در شمال آذربایجان غربی، شمال آذربایجان شرقی و خراسان شمالی، رگبار پراکنده همراه با رعد و برق و وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

وی افزود: سه شنبه در سواحل دریای خزر و خراسان شمالی رگبار پراکنده پیش‌بینی می‌شود.

نقشینه گفت: همچنین طی پنج روز آینده در برخی نقاط جنوب سیستان و بلوچستان، ارتفاعات شرق و شمال هرمزگان و ارتفاعات جنوب کرمان در ساعات بعد از ظهر احتمال رگبار، رعد و برق و وزش باد دور از انتظار نیست.

کارشناس هواشناسی افزود: دوشنبه و سه شنبه در شمال غرب کشور و استان‌های واقع در دامنه‌های جنوبی البرز کاهش محسوس دما رخ خواهد داد.

وی گفت: طی پنج روز آینده در برخی نقاط شمال شرق، شرق و جنوب شرق به‌ویژه منطقه زابل استان‌های واقع در دامنه‌های جنوبی البرز، مرکز، غرب و جنوب غرب کشور، در برخی ساعات وزش باد شدید، گردوخاک و کاهش کیفیت هوا پیش بینی می‌شود.

نقشینه گفت: از امروز تا سه شنبه دریای خزر، خلیج فارس، تنگه هرمز و دریای عمان مواج است.

وی افزود: آسمان امروز تهران صاف تا کمی ابری کاهش همراه با وزش باد و از بعدازظهر افزایش باد خواهد بود. بیشینه دمای امروز پایتخت به ۴۲ درجه خواهد رسید و کمینه دما نیز به ۲۷ درجه رسید.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=149940

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});