• امروز : یکشنبه - ۱۱ شهریور - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 1 September - 2024
4

۵۶ روستا در استان زنجان با تنش آبی مواجه هستند

  • کد خبر : 151220
  • 17 مرداد 1403 - 14:45
۵۶ روستا در استان زنجان با تنش آبی مواجه هستند
یازاکو - مدیرعامل شرکت آب‌ و‌ فاضلاب استان زنجان گفت: امسال به خاطر وضعیت بارش ها، نزدیک ۵۶ روستا به عنوان روستاهای تنش آبی شناسایی شده بود و طبق برنامه‌های به عمل آمده در صدد هستیم که مشکلات این روستاها را برطرف کنیم.

به گزارش پایگاه خبری یازاکو، محمد‌علی نادرخانی، مدیرعامل شرکت آب‌ و‌ فاضلاب استان زنجان با بیان اینکه خوشبختانه با توجه به برنامه‌های کوتاه مدت و میان مدتی که در سال‌های گذشته انجام شده است مشکلی در تامین آب شرب شهر‌ها در تابستان امسال نداشتیم، اظهار داشت: علارغم اینکه ۸ شهر استان با تنش آبی مواجه بود ولی با اقدمات انجام شده، پیشگیری از هر گونه کمبود آب شرب شهروندان به عمل آمد.

مدیرعامل شرکت آب‌ و‌ فاضلاب استان زنجان با اشاره به اقدامات انجام شده این شرکت در روستاها گفت: به دلیل تغییر رژیم بارش‌ها عملا جذب مناسبی برای تغذیه آبی سطحی و زیر زمینی صورت نگرفته است، این درحالی است که با اقدامات انجام گرفته از سال ۱۴۰۱، آبرسانی به ۲۴۴ روستا را به پایان برسانیم.

وی ادامه داد: امسال به خاطر وضعیت بارش ها، نزدیک ۵۶ روستا به عنوان روستاهای تنش آبی شناسایی شده بود و طبق برنامه‌های به عمل آمده در صدد هستیم که مشکلات این روستاها را برطرف کنیم.

نادرخانی افزود: امسال هم نزدیک ۱۸۱ روستا پروژه آبرسانی تعریف کرده‌ایم که تعدادی به اتمام رسیده و تعدادی هم تا پایان سال به اتمام می‌رسد.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=151220

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});