به گزارش پایگاه خبری یاز اکو، مجید کیانی در گفتوگو با خبرنگاران گفت: علیرغم اخذ استانداردهای فرآیندی و ایزو و تدوین فرآیندها، متاسفانه در حال حاضر مشکلات ساختاری و فرآیندی زیادی در سازمان منطقه آزاد ارس وجود دارد که موجب نارضایتی مخاطبین سازمان شده است.
وی، بروکراسیهای اضافی و فرآیندهای پیچیده را از آفتهای خدمت رسانی برشمرد و اظهار کرد: تسهیلگری باید سرلوحه کار تمام بخشهای سازمان قرار گیرد و به این منظور باید فرآیندها را کوتاه و بروکراسیهای اضافه را حذف کنیم تا بتوانیم در اسرع وقت خدمات مورد نیاز متقاضیان را ارائه دهیم که ضروری است در راستای اصلاح این فرآیندها و ساماندهی آن کارگروه اصلاح ساختار و فرآیندهای در سازمان تشکیل شود.
وی با بیان اینکه در فرآیندهای جاری سازمان مشکلاتی وجود دارد که به شدت بر عملکرد سازمان تاثیر میگذارد، تاکید کرد: امروز به دلیل فعال نبودن سامانهها و عدم بروز رسانی فرآیندهای اداری در سازمان با نارضایتی مخاطبین مواجه هستیم که باید در کمترین زمان راهکارهای لازم اندیشیده شود. زیرا این موضوع علاوه بر اینکه موجب نارضایتی شده است بلکه به راحتی به اعتبار سازمان نیز لطمه وارد میکند.