• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
2

مهلت یک ماهه آب منطقه‌ای آذربایجان‌شرقی برای نقشه‌برداری خط آبرسانی قوری‌گل

  • کد خبر : 101287
  • 21 فروردین 1402 - 17:00
مهلت یک ماهه آب منطقه‌ای آذربایجان‌شرقی برای نقشه‌برداری خط آبرسانی قوری‌گل
یاز اکو - معاون عمرانی استاندار آذربایجان شرقی، شرکت آب منطقه ای استان را موظف و مکلف کرد نسبت به نقشه برداری از خط آبرسانی به تالاب قوری گل اقدام کند.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از ایرنا، جبارعلی ذاکری روز دوشنبه در اولین جلسه کمیته استانی مدیریت جامع تالاب بین المللی قوری گول در سال جاری، افزود: عملیات نقشه برداری مسیر لوله گذاری خط آبرسانی قوری گل با انجام پیش بینی های لازم ظرف مدت یک ماه باید توسط شرکت آب منطقه ای آذربایجان شرقی انجام شود.

وی یادآور شد: در این راستا باید آخرین وضعیت تامین حقابه تالاب و مشکلات موجود در شرایط آبگیری نیز توسط شرکت آب منطقه ای و اداره کل محیط زیست آذربایجان شرقی بررسی شود.

ذاکری با تاکید بر اینکه در امر ساماندهی آبرسانی تالاب های استان به خصوص تالاب بین المللی قوری گل همکاری و نظارت مردم و دولت ضروری است، ادامه داد: با توجه به محدودیت زمانی برای انجام عملیات اجرایی این پروژه باید هرچه سریع تر نسبت به آغاز عملیات مورد اشاره اقدام شود.

وی به اهمیت تالاب قوری گل و نقش آن در اکوسیستم حاکم بر منطقه اشاره و اضافه کرد: نقش تالاب ها در وضعیت اجتماعی، اقتصادی و زیست محیطی جوامع محلی پیرامونی بی بدیل است و بر همین اساس اجرایی کردن برنامه مدیریت جامع تالاب و فعال سازی ساختارهای اجرایی پیش بینی شده از دغدغه های اصلی مدیریت استان است.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=101287

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});