• امروز : چهارشنبه - ۱۲ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 1 May - 2024
2
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تبریز:

بانوان نقش موثری در تحقق اهداف صنعت برق دارند

  • کد خبر : 129979
  • 19 دی 1402 - 11:00
بانوان نقش موثری در تحقق اهداف صنعت برق دارند
یازاکو - مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تبریز گفت: بانوان شاغل در برق تبریز از جایگاه مناسبی برخوردار هستند و برای تحقق اهداف صنعت برق نهایت تلاش را می کنند.

به گزارش پایگاه خبری یازاکو به نقل از روابط عمومی، عباس حسامی در آیین تجلیل از بانوان شاغل در شرکت که به مناسبت سالروز میلاد حضرت فاطمه(س) برگزار شد، با بیان اینکه در برهه ای از تاریخ که انسان ها با توجه به مقابله با خطرات محیط بیرونی وابسته به قدرت بدنی بودند، مردان نقش پررنگ تری در جوامع داشتند، اظهار کرد: اما امروز به دلیل تغییر نوع زندگی، انسان ها به عنوان موجودی هوشمند و آگاه به زندگی ادامه می دهند و آن قدرت بدنی دیگر معنایی ندارد.

وی افزود: به لطف پیشرفت علم و آگاهی نوع بشر در چندین دهه اخیر، تعاریف تغییر کرده و نقش بانوان بیش از پیش در توسعه جوامع موثر بوده است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تبریز ادامه داد: امروز شاهد هستیم بانوان شاغل در برق تبریز از جایگاه مناسبی برخوردار هستند و برای تحقق اهداف صنعت برق نهایت تلاش را می کنند.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به نقش موثر زنان جامعه در شرکت برق تبریز نیز تلاش می شود از توانایی بانوان در جایگاه های مختلف استفاده شود.

حسامی بیان کرد: اینکه گفته می شود کنار هر مرد موفقی حمایت های یک زن قرار دارد، سخن گزافی نیست چرا که زنان فداکارتر از مردان هستند.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=129979

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});