• امروز : چهارشنبه - ۱۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 8 May - 2024
4

توزیع یک هزار و ۲۰۰ تن مرغ منجمد در آذربایجان شرقی

  • کد خبر : 102479
  • 31 فروردین 1402 - 16:30
توزیع یک هزار و ۲۰۰ تن مرغ منجمد در آذربایجان شرقی
یاز اکو - رئیس سازمان جهادکشاورزی آذربایجان شرقی گفت: یک هزار و 200 تن مرغ منجمد در هفته اول اردیبهشت ماه در استان توزیع می شود.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از خبرگزاری صداو سیما مرکز آذربایجان شرقی؛ اکبر فتحی در گفتگو با خبرنگاران گفت: این میزان مرغ برای ایجاد تعادل در بازار از ۲ تا ۷ اردیبهشت ماه توزیع می‌شود که ۶۰۰ تن آن به شهر تبریز و ۶۰۰ تن نیز به سایر شهرستان‌های استان اختصاص دارد.

وی قیمت مرغ منجمد درب سردخانه پشتیبانی امور دام را هر کیلو ۴۰ هزار تومان اعلام کرد و افزود: قیمت فروش هر کیلو مرغ منجمد برای مصرف کننده نیز ۴۴ هزار تومان است.

رئیس سازمان جهادکشاورزی آذربایجان شرقی با بیان اینکه سهمیه مرغ منجمد شهرستان‌ها از طریق شبکه توزیع کشتارگاه‌ها تامین می‌شود ادامه داد: توزیع در شهر تبریز علاوه بر شبکه توزیع این کشتارگاهها، از طریق صدور حواله برای فروشگاه‌های زنجیره ای، اتحادیه ها، کاسبان امین، سامانه بازرگام و واحد‌های سیار انجام خواهد شد.

وی افزود: مرغ منجمد علاوه بر مراکز فوق از طریق غرفه‌های تعبیه شده در تبریز به نشانی‌های استاندارد، باغمیشه روبروی آتش نشانی، کمربندی میانی (میدان نیایش)، قراملک، ارم (آخر ۴۲ متری بازارچه انقلاب)، زعفرانیه، مارالان و شنب غازان (خیابان دامپزشکی) توزیع می‌شود و ۹ خودرو سیار در محل‌هایی مثل جهاد کشاورزی، کارخانه‌ها و … آماده توزیع مرغ منجمد هستند.

رئیس سازمان جهادکشاورزی آذربایجان شرقی با بیان اینکه مرغ مورد نیاز استان به میزان کافی تهیه و ذخیره سازی شده و هیچگونه مشکلی در این خصوص وجود ندارد تاکید کرد: توزیع مرغ منجمد تا زمان ایجاد تعادل و تنظیم بازار مرغ تداوم می‌یابد.

وی اضافه کرد: از ابتدای امسال و در ماه مبارک رمضان تا ۲۴ فروردین، ۲۱۴۰ تن مرغ منجمد در آذربایجان شرقی توزیع شده است.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=102479

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});